برای آنها که ارزش های اخلاقی را فدای مقاصد شوم سیاسی خود کردند;

واکنش دفتر مهندس جعفرزاده به افکار منحرفی که با تخریب و توهین ایثارگری و جانبازی وی را زیر سوال بردند/ مردم بهترین قاضی در برابر تمامی هجمه ها خواهند بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی دانشجوی فنی شیراز در سال ۱۳۶۶ بصورت داوطلبانه و بسیجی برای چندمین مرحله راهی جبهه های جنگ شد و در ۲۰ بهمن ۱۳۶۶ در ساعت حدود ۱۱ شب در منطقه بین نهر خین و جاسم و در کنار بندر خرمشهر براثر اصابت ترکش خمپاره۶۰ ، بین مهره های کمر T11 وT12 مجروح نخاعی شدند و به مقام جانبازی دست یافتند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دفتر مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نسبت بی اخلاقی های صورت گرفته و انتشار مطالب کذب در سایت های زنجیره ای و شبنامه های الکترونیک استان گیلان واکنش نشان داد.

jafarzade_5778در این بیانیه که نسخه ای از آن برای دیارمیرزا ارسال شده , آمده است:

متاسفانه طی چند روز اخیر، تلاشهای عده ای محدود که پس از تخریب و توهین های فراوان به نماینده ایثارگر و جانباز مردمی شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ره به جایی نبرده اند ، با دست آویز قرار دادن و زیر سئوال بردن ایثار گری و جانبازی ایشان در پی دستیابی به اهداف شوم خود هستند ، اما خیال خام را در سر می پروانند که مردم بهترین قاضی در برابر تمامی هجمه ها خواهند بود.

صرفاً جهت تنویر افکار منحرف این عده به استحضار می رساند:

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی دانشجوی فنی شیراز در سال ۱۳۶۶ بصورت داوطلبانه و بسیجی برای چندمین مرحله راهی جبهه های جنگ شد و در ۲۰ بهمن ۱۳۶۶ در ساعت حدود ۱۱ شب در منطقه بین نهر خین و جاسم و در کنار بندر خرمشهر براثر اصابت ترکش خمپاره۶۰  ، بین مهره های کمر T11 وT12  مجروح نخاعی شدند و به مقام جانبازی دست یافتند.

ایشان در واحد عملیات و اطلاعات تیپ الهادی لشگر ۱۹ فجر مشغول به فعالیت بودند و پس از مجروحیت در بیمارستان زیرزمینی خرمشهر سپس قائم (عج) اهواز و نهایتاً  در بیمارستانهای نمازی شیراز و پورسینای رشت بستری شدند.

این اطلاعات خلاصه ای از وضعیت ایثارگری و سوابق اطلاعات حضور در جبهه و جنگ ایشان بوده که اطلاعات و مستندات در بنیاد شهید و امورایثارگران و نهاده ها و سازمانهای مربوطه موجود می باشد.

اما در خصوص برگزاری جشن سالروز جانبازی این توضیح لازم است که ، قریب به اتفاق جانبازان ۸ سال دفاع مقدس ، روز و لحظه ای که به افتخاری جانبازی دست یافتند و با خدا معامله نمودند را بعنوان تولد دوباره خود می دانند و به جای برگزاری جشن سالروز تولد شناسنامه ای هرساله این روز را با افتخار بعنوان روز تولد خود بیان می نمایند.

امروز که سی و هفت سال از سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را پشت سر می گذاریم و حضرت امام خمینی(ره) این انقلاب را انقلابی فرهنگی عنوان نموده و مقام معظم رهبری بارها بر حفظ حرمت از سوی اصحاب رسانه تاکید نموده اند و در نکوهش بی اخلاقی می فرمایند:شخصیت های اجتماعی، سرمایه­ های ملت به شمار می­روند و منابع عظیمی از بیت المال صرف شده تا این سرمایه ها به دست آیند. بنابراین، حفظ حرمت آنها در تبلیغات انتخاباتی، از واجبات اجتماعی است.

و همچنین می فرمایند:من هیچ موافق نیستم با اینکه فضاى جامعه را فضاى سوءظن و فضاى بدگمانى قرار بدهیم. این عادات را از خودمان باید دور کنیم. اینکه متأسفانه باب شده که روزنامه و رسانه و دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى گوناگون ارتباطى – که امروز روزبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز هم بیشتر و گسترده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر و پیچیده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر میشود – روشى را در پیش گرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند براى متهم کردن یکدیگر، این چیز خوبى نیست؛ دل ما را تاریک میکند، فضاى زندگى ما را ظلمانى میکند. هیچ منافات ندارد که گنهکار تاوان گناه خودش را ببیند، اما فضا، فضاى اشاعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى گناه نباشد؛ تهمت زدن، دیگران را متهم کردن به شایعات، به خیالات. ۱۳۸۸/۰۶/۲۹

اما متاسفانه شاهد هستیم ، ارزشهای اخلاقی برای عده ای آنقدر برای رسیدن به مقاصد شوم سیاسی سقوط کرده و کسانی که خود را مدعی ارزش مداری و ارزش گرایی می دانند حتی ایثارگری و جانبازی کسانی که جان خود را برای این نظام هدیه کرده اند همواره دستاویز بازی ها و مقاصد شومی حزبی و جناحی خود می دانند.

امید داریم مردم همیشه در صحنه با حضور پرشور در انتخابات ۷ اسفند ، جوابی دندان شکن به دشمنان داخلی و مدعیان و مفسدین داخلی نشان بدهند.

بدیهی است تهیه و انتشار مطالب کذب و خلاف واقع از مصادیق بارز نشر اکاذیب و ایراد افترا و تهمت به قصد تشویش اذهان عمومی در فضای انتخاباتی  است  و پیگیری های قانونی و قضایی به مراجع ذیصلاح محفوظ می باشد.

دفتر مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی – نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

tel final1

Share