روایتی از نحوه به شهادت رسیدن حامد کوچک زاده از زبان هم رزم شهید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جلسه هماهنگی برنامه های تکریم و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم گیلانی مهدی(حامد) کوچک زاده شامگاه چهارشنبه با حضور فرمانده سپاه ناحیه رشت، نماینده بنیاد شهید، جمعی از فعالان فرهنگی و دوستان آن شهید بزرگوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از  درگیلان، جلسه هماهنگی برنامه های تکریم و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم گیلانی مهدی(حامد) کوچک زاده شامگاه چهارشنبه با حضور فرمانده سپاه ناحیه رشت، نماینده بنیاد شهید، جمعی از فعالان فرهنگی و دوستان آن شهید بزرگوار برگزار شد.

photo_2016-02-04_10-42-06در این جلسه یکی از همرزمان شهید کوچک زاده اشاره ای به نحوه شهادت این مدافع حرم حضرت زینب(س) نمود و تصریح کرد: هم اسم عملیات و هم رمز عملیات متبرک به نام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود. در همان ابتدا تلفات زیادی به دشمن تحمیل شد به طوری که حدود ۳۰۰ کشته و ۴۰ اسیر دادند.
بچه ها حال و هوای معنوی و عجیبی داشتند. آن شب نماز مغرب را که خواندیم از شدت کم خوابی زیادی که داشتیم به حامد عزیز گفتم شامت را که خوردی برو کمی استراحت کن و بخواب. ساعت ۱۰ شب که شد رفتیم بیدارش کردیم و بعد خودم خوابیدم. همینطور نصفه های شب بیدار شدم و دیدم یک مرتبه صدای انفجار مهیبی آمد. هرچه با بی سیم حامد را صدا می زدم جوابی نمی داد؛ زار و پریشان شده بودم و دلم همواره پیش حامد بود. یک مرتبه بچه ها صدایم کردند و من هم دوان دوان سمت حامد رفتم. دیدم نبض دستش کار نمی کند و هرچه امداد اولیه انجام دادیم و بعد هم سریعا به پزشک مراجعه کردیم، دیدیم حامد عزیزمان دیگر شهید شده و به خواسته اصلی اش رسیده است.
دشمن با شلیک یک خمپاره ۸۱ و اصابت ترکش به پشت سر حامد، این رفیق محبوب و دوست داشتنی را از جمع ما جدا کرد. به جرات می توانم بگویم رزمندگان گیلانی در بین سایر استانها با صلابت و شجاعت خاصی در صحنه حاضر بوده و همواره خوش می درخشیدند.

tel final1

Share