قهرمان گیلانی شمشیربازی

دوباره اسرائیل نه!/انصراف از مسابقه با حریف اسرائیلی باعث شد سهمیه المپیک را از دست بدهم/مطمئنم برکات این تصمیم شامل حالم می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قهرمان گیلانی شمشیربازی با بیان اینکه برای بار دوم طی سه ماهه اخیر است که در مقابل حریف اسرائیلی قرار گرفته ام، تصریح کرد: پیش از این در مسابقات جهانی مجارستان برای کسب سهمیه المپیک پس از هفت پیروزی در مقابل حریف اسرائیلی قرار گرفتم که از مسابقه انصراف دادم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،عضو تیم ملی شمشیربازی برای دومین بار از بازی در مقابل حریف اسرائیلی انصراف داد.

۵۴۷۲۷محمد رهبری، عضو تیم ملی شمشیربازی  اظهار کرد:در مسابقات جهانی شمشیربازی ایتالیا در مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس قرار گرفتم و از مبارزه انصراف دادم.

وی با بیان اینکه انصراف از مسابقه با حریف اسرائیلی باعث شد سهمیه المپیک را از دست بدهم، افزود: از دست دادن سهمیه المپیک برایم ناراحت کننده است زیرا امتیازات بالایی در این مسابقات توزیع می شد اما مطمینم برکات این تصمیم شامل حالم می شود.

قهرمان گیلانی شمشیربازی با بیان اینکه برای بار دوم طی سه ماهه اخیر است که در مقابل حریف اسرائیلی قرار گرفته ام، تصریح کرد: پیش از این در مسابقات جهانی مجارستان برای کسب سهمیه المپیک پس از هفت پیروزی در مقابل حریف اسرائیلی قرار گرفتم که از مسابقه انصراف دادم.

رهبری که ۱۰ سال سابقه عضویت در تیم ملی را دارد، توانسته ۱۵ مدال قهرمانی آسیا و بین المللی را پس انداز کند، تاکنون چند مدال جهانی و مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون در کره جنوبی که بعد از المپیک در بالاترین مقام قرار دارد را کسب کرده است.

۵۴۷۲۹این دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اوایل اسفند امسال به مسابقات جهانی شمشیربازی در لهستان اعزام می شود.

وی که از ۱۴ سالگی فعالیت در این رشته ورزشی را آغاز کرده است، امکانات ورزشی استان برای رشته شمشیربازی را حداقل دانست و گفت: استان گیلان دو عضو تیم ملی شمشیربازی دارد؛ لذا اگر وضعیت امکانات ورزشی این رشته در استان بهبود یابد بی شک شاهد استعدادیابی های خوبی خواهیم بود.

tel final1

Share