امروز اتفاق افتاد:

تصادف مرگبار در محور رشت- لاهیجان سه کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱:۵۸ دقیقه بامداد امروز ۲۴ بهمن ماه ۹۴ مبنی بر برخورد شدید خودروی سواری به پل آهنی و محبوس شدن سرنشینان، بی درنگ سید حسین نظری مسوول شیفت ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه ۳ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در جاده لاهیجان، روبروی ورودی جعفر آباد اعزام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی آتش نشانی رشت ،در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱:۵۸ دقیقه بامداد امروز ۲۴ بهمن ماه ۹۴ مبنی بر برخورد شدید خودروی سواری به پل آهنی و محبوس شدن سرنشینان، بی درنگ سید حسین نظری مسوول شیفت ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه ۳ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در جاده لاهیجان، روبروی ورودی جعفر آباد اعزام کرد.

۲۰۷۳-۲۵۲اسماعیل غلامی فرمانده نخست آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه بواسطه احتمال سقوط خودرو به داخل رودخانه پس از بستن خودرو بوسیله طنابی ضخیم به بدنه پل آهنی ابتداً از بروز حادثه سقوط حتمی پیشگیری شد.

حسین تقی زاده مسوول ایستگاه ۷ آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: آتش نشانان پس از ثابت نگاه داشتن خودروی متلاشی شده سریعا با تجهیزات ست هیدرولیک نجات نسبت به برش سقف خودرو اقدام و دو سرنشین را که به شدت از ناحیه دست، پا، سر و صورت دچار آسیب و شکستگی شده بود از داخل خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

تقی زاده در ادامه با بیان اینکه متاسفانه یک تن سرنشین«خانمی ۲۲ ساله» بواسطه شدت برخورد خودرو در دم جان باخته بود افزود: آتش نشانان پس از برش کامل قسمتهای درب خودرو متوفی را از داخل پاره های آهن خارج نموده و به خودروی حمل متوفیات سپردند.

تقی زاده علت حادثه را سرعت زیاد خودروی سواری اعلام داشت و افزود: متاسفانه یک تن از سرنشینان آسیب دیده «خانمی ۵۰ ساله» که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافته بود به دلیل شدت جراحات جان سپرد.

در پایان غلامی فرمانده تیم نخست آتش نشانان اعزامی به دخالتهای بی دلیل و ازدحام بیش از حد جمعیت در محل حادثه اشاره داشت و افزود: دوره های تخصصی استفاده از تجهیزات نجات همه روزه در ایستگاههای مختلف آتش نشانی صورت می گیرد و یک آتش نشان از بدو ورود تالحظه بازنشستگی می بایست آموزشهای تخصصی چه به صورت عملی و تئوری را بگذراند و در کلاس های بازآموزی شرکت کند. از این رو از شهروندان خواستاریم تا در چنین مواردی یاریگر آتش نشانان شهرشان باشند و به تخصص شان ایمان داشته باشند.

۲۰۷۳-۲۵۱۲۰۷۳-۲۵۳

tel final1

Share