در جاده لشت‌نشاء به خشکبیجار

گاو سرگردان در راه‌ ، جان زن  جوان را گرفت/لزوم مراقبت و مهار حیوانات اهلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اثر برخورد موتور سیکلت با حشم سرگردان در راه، خانم ۲۳ ساله که ترکنشین موتور بود جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اثر برخورد موتور سیکلت با حشم سرگردان در راه، خانم ۲۳ ساله که ترکنشین موتور بود جان خود را از دست داد.

IMG_0687سرهنگ مهیار رستگار رئیس پلیس راه استان گیلان در تشریح این خبر گفت: روز گذشته یک دستگاه موتور سیکلت که از سمت لشت‌نشاء به خشکبیجار در حرکت بود ناگهان در مقابل خود یک حشم را مشاهده می‌کند اما به قدری این اتفاق سریع رخ می‌دهد که فرصت تغییر مسیر و فرار را از او می‌گیرد و باعث برخورد شدید آن با حشم می‌شود.

وی افزود: در اثر این حادثه متأسفانه خانم ۲۳ ساله‌ای که سرنشین موتور بود بلافاصله جان خود را از دست می‌دهد. راننده موتور نیز به شدت مجروح  و توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود .

سرهنگ رستگار ادامه داد: علت اصلی وقوع این حادثه دردناک که در اثر آن یک زن جوانی جان خود را از دست داد، رها نمودن حشم بدون هیچگونه مهار و مراقب  است.

رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۷ تن بر اثر تصادفات با حشم جان باخته اند و ۱۲۶ نفر نیز دچار جراحت سطحی یا شدید شده اند و ۴۸۴ تصادف منجر به خسارت نیز طی این مدت ثبت گردیده است

سرهنگ رستگار در پایان ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه دردناک از تمامی مالکین حشم درخواست نمود که از رها نمودن حیوانات اهلی خود بدون مراقب  و مهار در سطح سواره‌ روها و معابر عبوری خودرو‌ها به شدت خودداری نموده تا به لطف و یاری خدا دیگر شاهد وقوع اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

tel final1

Share