واکنش فرماندار نسبت به ادعای نماینده رشت در خصوص تعهد کاری

به هیچ نماینده ای تعهد نداده ام/مدیرکل ورزش و جوانان گیلان باید بطوری جدی پیگیر ایجاد انجمن کشتی گیله مردی باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رشت در خصوص برخی حواشی برگزاری مسابقات «رزم گیلما» در رشت گفت:اساسا بنده متولی برگزاری این مسابقات نبوده ام که بخواهم برای آن تعهد دهم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص برخی حواشی برگزاری مسابقات «رزم گیلما» در رشت گفت:اساسا بنده متولی برگزاری این مسابقات نبوده ام که بخواهم برای آن تعهد دهم.

mahdavi_9136مهدوی با بیان اینکه برخی از ورزشکاران کشتی گیله مردی نسبت به برگزاری مسابقات رزم گیلما در گیلان معترض بوده و این بابت به آقای کوچکی نژاد گلایه کرده بودند اظهار کرد:بنده بعد از این اعتراضات با آقای رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و همچنین آقای کوچکی نژاد صحبت کردم و دخالت بنده تنها در حد پادرمیانی برای برگزاری این مسابقات بوده است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه محور برگزاری این دوره از مسابقات از سوی کشور صادر شده بود و عدم برگزاری آن ممکن بود تبعات جبران ناپذیری برای گیلان داشته باشد یادآورشد: به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان با بنده در این زمینه صحبت کردند و من تنها نقش میانجیگری خود را ایفا کردم.

مهدوی در پایان با بیان اینکه کشتی گیله مردی ریشه در فرهنگ و سنت گیلان دارد و به هیچ وجه نباید تضعیف شود, تصریح کرد:باید اقدامات اساسی برای حفظ و توسعه کشتی گیله مردی صورت گیرد و آقای رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان باید بطوری جدی پیگیر ایجاد انجمن کشتی گیله مردی و تصویب این ورزش در کشور باشد.

گفتنی است جبار کوچکی نژاد در گفتگو با گیل خبر گفته بود از فرماندار رشت تعهد گرفته است تا دیگر چنین مسابقاتی برگزار نشود.

 

teledintitled

Share