امام جمعه اسالم:دولت وهابی و بی‌دین و هوسران آل‌سعود از حکومت یزید بدتر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,حجت‌الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه اسالم با تسلیت حادثه فاجعه‌آمیز منا، اظهار کرد: فاجعه مرگ‌بار دیروز در سرزمین منا قلب میلیون‌ها مسلمان از اقصی نقاط جهان را داغدار کرد. وی با بیان اینکه دولت وهابی آل‌سعود بی‌کفایتی خود را در مدیریت حجاج بیت‌الحرام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,حجت‌الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه اسالم با تسلیت حادثه فاجعه‌آمیز منا، اظهار کرد: فاجعه مرگ‌بار دیروز در سرزمین منا قلب میلیون‌ها مسلمان از اقصی نقاط جهان را داغدار کرد.

jodanamedوی با بیان اینکه دولت وهابی آل‌سعود بی‌کفایتی خود را در مدیریت حجاج بیت‌الحرام ثابت کرد، افزود: دولت وهابی آل‌سعود نشان داد که به هیچ عنوان لیاقت برگزاری مراسم حج ابراهیمی را ندارد.

خطیب جمعه اسالم گفت: دولت وهابی و بی‌دین و هوسران آل‌سعود به دلیل زیر پا گذاشتن احکام مسلمانان، از حکومت یزید نیز بدتر است و حسینیان زمان باید از نهضت امام حسین(ع) الهام بگیرند.

وی دولت و شاهزادگان رژیم آل‌سعود را کثیف‌ترین و ناپاک‌ترین دولت خواند و ادامه داد: مسلمان باید این لکه ننگ را از جهان اسلام پاک کنند.

جدایی اضافه کرد: برای مردم مسلمان دنیا قابل هضم نیست که دولت بی‌عرضه وهابی برای جان هزاران حاجی و مسلمان خارجی کم‌ترین ارزشی قائل نیست و دنیای اسلام باید در مقابل این همه جنایت آل‌سعود ساکت و آرام ننشیند.

وی با اشاره به اینکه آل‌سعود خائن‌الحرمین هستند، تصریح کرد: این رژیم ناپاک با صهیونیسم جنایتکار دست دوستی داده و از داعش حمایت می‌کند و شنیع‌ترین عمل بی‌عفتی را انجام می‌دهد.

امام جمعه اسالم در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس سالروز حمله همه‌جانبه ارتش صدام معدوم به خاک میهن اسلامی است.

وی هفته دفاع مقدس را دارای دستاوردهای مهمی عنوان کرد و یادآور شد: دشمن تلاش می‌کند دفاع مقدس را جنگی سیاه و بی‌حاصل جلوه دهد تا نوعی سرخوردگی و سرشکستگی به مردم و به‌ویژه جوانان ایران القا شود اما در دفاع مقدس ارزش‌های متعالی کم‌نظیر و بی‌نظیر و درخشش پایان ناپذیری وجود دارد.

جدایی به مدیریت قوی بسیج در سران کنفرانس اسلامی سال ۷۶ اشاره کرد و یادآور شد: بسیج از ارکان و قلب تپنده نظام بوده و عامل پویایی و شور و شکوفایی انقلاب است و باید در صف نخست تمام فعالیت‌های دینی، مذهبی و فرهنگی کشور باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت باید از جریان‌های نفوذی غرب‌گرا و بی‌اعتقاد به نظام در مطبوعات جلوگیری کند، متذکر شد: روزنامه‌نگارانی که در دوره اصلاحات در روزنامه‌های کشور قلم می‌زدند اکنون از طریق رادیوهای بیگانه، بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و برخی شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب سخن می‌گویند و غرض‌ورزی می‌کنند که وزارت ارشاد باید در این زمینه اقدام‌هایی صورت دهد.

Share