با بدرقه رسمی

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش از انزلی عازم روسیه شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سمت روسیه به حرکت درآمد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ناوگروه صلح و دوستی به سمت روسیه به حرکت درآمد.

در حاشیه حرکت ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور روسیه امیر دریادار دوم عرشه افشین رضایی‌ حداد در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امنیت پایدار در منطقه از سیاست های جمهوری اسلامی ایران است.
وی اضافه کرد:ناو های موشک‌ انداز پیکان و جوشن و همچنین ناوشکن دماوند بطور تقریبی به مدت ۱۴روز در آستاراخان روسیه و در صورت هماهنگی لازم در باکو جمهوری آذربایجان حضور و بازدید بعمل خواهد آورند.
وی در مورد اثرات این بازدید اظهار داشت: امیدواریم دیگر کشورهای همسایه نیز به این تعامل دست زده تا بتوانیم از ناوگان نیروی دریایی یکدیگر بازدید کنیم و کمی با فرهنگ یکدیگر نیز بیشتر آشنا شویم زیرا یکی دیگر از اهداف این بازدید تبادل فرهنگ و سنن مثبت است.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه موضوع آموزش امری تفکیک ناپذیر با نداجا است تصریح کرد: اساس و بنیان هر سازمانی همچون نیروی دریایی آموزش و تخصص است زیرا اگر این مبحث درست انجام بپذیرد در تمامی عملیات‌ها موفق خواهیم شد.

وی در پایان در خصوص کمک های امدادی نیروی دریایی گفت: ناوشکن دماوند ،تنها ناوشکنی در دریای خزر است که بالگرد در آن می‌تواند نشست و برخاست کند و می تواند علاوه بر ماموریت های خود شعاع موثری را نیز مورد کمک و حمایت قرار دهد.

Share