در ستاد گرامیداشت هفته دولت در فرمانداری فومن عنوان شد:

دولت روحانی دولت محرومان است/ توافق هسته ای در تاریخ ماندنی شد/افتتاح ۸۶ پروژه در شهرستان فومن همزمان با هفته دولت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عامر دولت روحانی را دولت محرومان خواند و افزود: در این دولت بحث بیمه سلامت بحث تورم و مهار تورم و رسیدگی به مناطق روستاها و دادن امکانات و دیگر اقدامات اجرائی شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون فرماندار و رئیس تبلیغات اسلامی و بخشدار سردار جنگل فومن و رواسای ادارات برگزار شد.
photo_2015-08-21_07-42-02به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, جواد عامر معاون فرماندار شهرستان فومن با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت گفت:در دولت تدبیر و امید که با رویکرد جدید وارد عرصه سیاسی شد خدمات شایانی به کشور ارائه گردید.
وی افزود:وقتی به عمق قضیه نگاه و مدت زمان را در نظر بگیرید پی به عظمت کارها می بریم.
عامر تاکید کرد: اسم دولت روحانی مانند بزرگان دیگر که در تاریخ کشور ثبت شده به یادگار خواهد ماند.
معاون فرماندار فومن با اشاره به اینکه ۱۲ سال کشور درگیر مسائل هسته ای بوده گفت: دولت روحانی خدماتی ارائه داد که بزرگ و ماندنی شد و آن توافق هسته ای بود که دولتها سالها در روی آن مانور می دادند و این میسر نبود مگر با حمایت و رهبری رهبر فرزانه و هدایت دولت روحانی.
عامر دولت روحانی را دولت محرومان خواند و افزود: در این دولت بحث بیمه سلامت, بحث تورم و مهار تورم و رسیدگی به مناطق روستاها و دادن امکانات و دیگر اقدامات اجرائی شد.
معاون فرماندار فومن با بیان اینکه امروز برگشت اعتبار و آبروی جهانی در مبادلات کشورها با ایران را شاهدیم گفت:حضور دولتها و وزرایشان به کشور ما برای عقد قرار داد و توافق های علمی از درایت رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید است.
وی تاکید کرد؛ هر دولت و مسئولی ممکن است ضعفی در کار داشته باشد ولی باید تلاش کنیم مشکلات را حل کنیم.
وی مسئولین را سربازان رهبر و نمایندگان حوزه فعالیتشان خواند و اظهار نمود:در کشور ما ۴۳ هزار تا ۴۵ هزار میلیارد تومان نیاز به اعتبارات برای اتمام پروژه هاست و این در حالی است که امروز به علت مشکلات اقتصادی کشور به ۷هزار میلیارد رسیده که پاسخگوی بدهی به پیمانکار نیست.
عامر ارائه خدماتبا چنین بودجه ای را سخت دانست و گفت: این فقط با تدبیر و درایت قابل جبران است .
معاون فرماندار فومن به اغاز هفته دولت در دوشنبه آینده اشاره کرد و گفت: ما در اولین روز از هفته دولت با هماهنگی جلسه شورای اداری را با حضور استاندار گیلان در همین مکان و نیز افتتاح چند پروژه را خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: مسئولان باید از پروژه ها بازدید داشته باشند و اگر صد درصد آماده افتتاح است آن موقع مورد بهره برداری قرار گیرد.
عامر نصب بنر در محل افتتاح و نیز مشخصات پروژه و اطلاعات فنی و اعتبار را نیز در محل ضروری خواند و گفت: اطلاعات پروژه را در جرائی و خبرگزاریها و سایتها اطلاع رسانی کنید.
عامر مرتب نمودن اطراف پروژه ها و تهیه پرده بر سر درب اداره و داخل شهر را ضروری دانست و تصریح نمود:تجلیل از کارمندان  نمونه را در دستور کار داشته باشید.
معاون فرماندار فومن بر دیدار مردم و مسئولان در این هفته و یادواره شهدای کارمند و دیدار با خانواده شهدا و حضور در نماز جمعه را تاکید کرد.
وی از خبرنگاران تقدیر و تشکر نمود و گفت: باید به بعضی از خبرنگاران در این شهر نکاه ویژه ای داشت زیرا تعدادی از این عزیزان در تمامی برنامه ها حضور دارند.

معاون فرماندار فومن خاطرنشان کرد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اطلاعات و تصاویر پروژه ها را از ادارات دریافت و در ورودی مصلای نماز جمعه نمایشگاه بر پا کند .
مهندس جواد عامر با اشاره به اینکه در هفته دولت ۸۶ پروژه با اعتبار ۳۷۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد, گفت:این پروژه در بخش آبفا,بهداشت و درمان و کمیته امداد و جهاد کشاورزی ,شیلات , شهرداری ماسوله وشهرداری فومن و بخشداری سردار جنگل , میراث فرهنگی و گردشگری,تبلیغات,ورزش و جوانان و بهزیستی است.
وی در پایان خواستار حضور پر رنگ مردم و خانواده شهدا و جانبازان در این افتتاحیه ها شد.

ناصر عاشوری

Share