در نماز جمعه این هفته

امام جمعه فومن:اجرای فاز دوم مصلی فومن در دستور کار قرار دارد

صفوی با بیان اینکه فاز اول مصلی نماز جمعه به پایان رسید گفت: با حضور مشاورین و مهندسان طرح ریزی فاز دوم در دستور کار است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت السلام محمد حسن صفوی امروز در جمع نماز گزاران گفت:خداوند بدترین سرنوشت را برای منافقان قرار داده است.
safavi627_IMG_5559به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,صفوی با بیان اینکه منافقان به امام و خدا و پیامبران و دین خدا پشت کردند افزود: بزرگانی چون رجائی,باهنر,دستغیب, بهشتی و بسیاری دیگر به دست منافقان به شهادت رسیدند.
امام جمعه فومن با خسته نباشید به تیم مذاکره کننده به ویژه دکتر ظریف گفت:این عزیزان دقت کنند تا توافق با گفتمان رهبری و خطوط شهیدان و استقلال مملکت منافات نداشته باشد.

وی رفت و امدهای امروز کشورهای اروپایی را در ایران به خاطر جمعیت ۸۰ میلیونی و مصرف کننده بودن ایران خواند و گفت:نماینده شهرستانها پیام امامان جمعه را به مجلس برساند.

صفوی افزود :آیا امروز مردم ترکیه حق ندارند از اردوغان بپرسند که چقدر می خواهد خون مسلمانان را به دست دشمن بریزد.
وی جوانان حاضر در طرح ولایت استان گیلان را در شهرستان فومن و نماز جمعه را حامیان رهبر و ملت خواند و گفت:اینها افتخارات ایران اسلامی هستند.

صفوی با بیان اینکه فاز اول مصلی نماز جمعه به پایان رسید گفت: با حضور مشاورین و مهندسان طرح ریزی فاز دوم در دستور کار قرار دارد.
وی ضمن آرزوی پیروزی مسلمانان جهان بر ظالمان گفت: امروز بیشتر عصبانیت اسرائیل در کشتار دست جمعی مسلمانان از توافق هسته ای است.

همچنین در نماز جمعه امروز شهرستان فومن توسط ستاد اقامه نماز از تعدادی از نماز گذاران و فعالان این عرصه و امامان جمعه موقت و خانواده شهدا تجلیل شد.

Share