فرمانده انتظامی شهرستان شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران

امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق شفت نیاز ضروری به ایستگاه فصلی پاسگاهی دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ جواد پاک شریفی فرمانده انتظامی شهرستان شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت:منطقه زیارتی و گردشگری امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق شهرستان شفت نیاز ضروری به ایستگاه فصلی پاسگاهی دارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ جواد پاک شریفی فرمانده انتظامی شهرستان شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت:منطقه زیارتی و گردشگری امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق شهرستان شفت نیاز ضروری به ایستگاه فصلی پاسگاهی دارند.

photo_2015-08-13_19-15-37به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت,سرهنگ پاک شریفی فرمانده انتظامی شهرستان شفت ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت:همیشه فکر می کردیم که کار نیروی انتظامی از مشاغل پر دردسر است ولی امروز به جرات می گویم که کار و قلم خبرنگار بیشترین تاثیر را در جامعه دارد و از شغلهای پر اضطراب و حساس است.

وی متوصل شدن به گفتمان معمار کبیر انقلاب را تنها راه مقابله با تهاجم دشمن خواند و گفت:امروز اوباما در مصاحبه اش گفته که من شعار مرگ بر امریکا را از زبان جوانان کشورهای اسلامی بر می دارم.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت به گفتمان رهبر کبیر انقلاب در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۲ اشاره و گفت: حضرت آقا در این گفتمان خطاب به خبرنگاران می گویند« من نباید از شما تشکر کنم خداوند باید از شما تقدیر کند.»
ایشان وضع کشور و مطبوعات را در آن زمان اسلام زدایی خوانده و گفته بودند: مطبوعات مدرسه سیار باشند تا مردم از مسائل روزگار آگاه نماید.

سرهنگ پاک شریفی خبرنگاران را پل ارتباطی مسئولان با جامعه خواند و گفت:شما می توانید دشمن را ذلیل و نابود کنید.

فرمانده نیروی انتظامی شفت در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا که چرا در منطقه گردشگری و زیارتی امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق نیروی انتظامی حضور کم رنگی دارد,گفت: برای استقرار امنیت فقط نباید دستگاه انتظامی شهرستان ورود کند.دولت باید بستر را برای نیروی انتظامی فراهم نماید.

پاک شریفی با اشاره به اینکه بستر امنیتی حوزه شفت گسترده است افزود: این شهرستان به جهت وسعت جغرافیایی در استان دارای چهار پاسگاه می باشد .
وی بعد مسافتی امامزاده ابراهیم را از پاسگاه شالما تا امامزاده , ۴۵ کیلومتر مسافت عنوان نمود و گفت:این مسافت و کوهستانی بودن تردد را برای نیروهای ما مشکل می کند.
پاک شریفی تصریح کرد؛ در نشست با فرماندار شهرستان شفت مقرر شد که ایستگاه فصلی پاسگاه را در این مناطق داشته باشیم و به محض آماده شدن نیروهایمان را  آنجا مستقر خواهیم کرد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه در حال حاضر با تماسهای ۱۱۰ در اسرع وقت خود را به شهرک می رسانیم افزود: انشاء الله با استقرار ایستگاه فصلی امنیت در شان و منزلت مسافران برقرارمی شود کما اینکه هم اکنون با داشتن کمبود ها تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت در این مکان زیارتی و گردشگری انجام می دهیم.

پاک شریفی به نامه نگاری و درخواست کمک اسفند ماه سال گذشته خطاب به ادارات شهرستان خبر داد و گفت:در آن زمان با کمبود منابع مالی روبه رو بودیم اما با توجه به بافت این مکانها و کوهستانی بودن هیچ اداره ای با ما همکاری نکرد.

وی افزود:زمینی که در امامزاده ابراهیم به ما تعرفه شده بود معارض و مالک داشت و نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون این اجازه را به خود نمی دهد که خلاف قانون اقدام کند.بهتر است در ورودی شهر به نیروی انتظامی شهرستان شفت زمین اختصاص داده شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت همکاری و هماهنگی همه ی ادارات را در برقراری قانون و رفع تخلفات و جرائم در شهرستان دخیل دانست و اظهار نمود؛متاسفانه ادارات شهرستان با ما همکاری مناسبی ندارند.

photo_2015-08-13_19-15-29 photo_2015-08-13_19-15-43

Share