فرماندار فومن خبرداد

اعتبارات عمرانی امسال فومن بیش از ۱۹ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار فومن گفت: اعتبارات عمرانی امسال فومن بیش از ۱۹ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار فومن گفت: اعتبارات عمرانی امسال فومن بیش از ۱۹ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان است.

momenDSC06045به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن,میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار کرد: از محل تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای معادل سه میلیارد و چهارصد و یازده میلیون تومان اعتبار توزیع و تصویب شد.

وی افزود: تعداد ۹۳ پروژه در فصول آموزشی، صنعت و معدن، تربیت بدنی، انرژی، حمل و نقل، منابع آب، عمران شهری و روستایی و … تصویب گردیده است.
فرماندار فومن با بیان اینکه از دو درصد نفت و گاز، ۸۳۵ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است، گفت: از ماده ۱۸۰، یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار به شهرستان فومن اختصاص یافته است.
مومنی‌زاده تصریح کرد: برای راه‌های روستایی فاقد آسفالت یک میلیارد تومان و شهرک‌های صنعتی ۵۵میلیون تومان اعتبار تصویب شده است.
وی خاطرنشان کرد: مسئولین در اجرای پروژه های خود جدیت را سر لوحه کارهای خود قرار داده و از پیمانکار منصف و مشخص و توانمند فنی و مالی استفاده نماید.
فرماندار فومن اظهار کرد: از مدیران ادارات و نهادها خواستارم با تدبیر و برنامه ریزی مناسب ضمن جذب به موقع اعتبارات اولویت کاری خود را در اتمام پروژه‌های نیمه تمام قراردهند و سپس با اولویت‌بندی و نیاز سنجی پروژه‌هایی که جنبه عمومی و نیاز منطقه هستند درشهرستان عملیاتی کنند.

Share