مسئول تيم آتش نشانان اعزامي به شفت خبر داد:

فاجعه ای به نام ضرب و شتم و فحاشی آتش نشانان شهر باران در حین عملیات !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ضرب و شتم آتش نشانان شهر باران در جریان وقوع آتش سوزی ۳ باب مغازه برای کمک به آتش نشانان شفت اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عدم وجود حاشیه امن برای کارکردن آتش نشانان در محل آتش سوزی موجب افزایش نگرانی های این قشر پرتلاش جامعه شده تا جایی که یکی از آتش نشانان در توصیف ماجرای آتش سوزی سه راهی شفت می گوید: نمی دانم می بایست حواسم به کارم باشد یا پشت سرم تا از پشت سر دچار حمله اهالی نشوindexم.

این گزارش حاکی است: مطابق قانون تقسیمات، سه راهی شفت متعلق به حوزه استحفاظی شهر رشت نبوده و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی رشت بنا به تشخیص و جهت پیشگیری از گسترش حریق و خسارات مالی برای شهروندان ۶ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۲۳ تن آتش نشان را به محل حادثه اعزام کرد.

برناتن مسئول تیم آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: خدمت رسانی آن هم در خارج از حوزه استحفاظی و برای کمک به شهرستان شفت برای آتش نشانان شهر باران دردسر ساز شده چرا که از همان لحظات ابتدایی رسیدن به محل حادثه آتش نشانان شهر باران با مشت و لگد و فحاشی مورد استقبال افرادی از اهالی محل که به هیچ عنوان ربطی به مال باختگان نداشتند قرار گرفتند.

حال در این اقدام ناشایست که در آن به آتش نشانان شهر باران تعرض شده است امیدواریم این مساله از طریق مراجع ذیربط مورد تعقیب قانونی قرار گیرد.

 آنگونه که در پرتال سازمان آنش نشانی قرار گرفته است: حضور نیروی انتظامی نیزدر تامین امنیت جانی آتش نشانان بسیار موثر و پیش برنده است. با توجه به اینکه این رویداد اولین بار نبوده که برای آتش نشانان رخ می دهد بلکه بارها و در مکانهای مختلف آتش نشانان با این مشکلات مواجه شده اند به همین واسطه انتظار میرود   عاملین این ضرب و شتم توسط نیروی انتظامی دستگیر و بازداشت شوند.

Share