در جلسه هیئت نجات غریق استان گیلان عنوان شد

طبق لیست حقوق ناجیان پرداخت می‌شود/آمار نجات یافتگان هم به اطلاع مردم می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صداقت کیش ضمن حمایت از ناجیان غریق عنوان کرد: روسای ادارات ورزشی شهرستان ها حامی ناجیان باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی هیئت غریق نجات و غواصی استان گیلان، جلسه هیئت نجات غریق استان گیلان صبح امروز در بندرانزلی برگزار شد.
unnamed (2)در این جلسه که با حضور روسای هیئت های نجات غریق شهرستان ها برگزار شد سیروس صداقت کیش سرپرست هیت نجات غریق و غواصی استان گیلان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و خیر مقدم به مهمانان در مورد مشکلات این هیئت گفت: در سال های پیش مردم و مسئولین نسبت به عمکرد هیئت حساس شده و آن را ضعیف می دانستند اما در سال جدید تعامل خوبی بین هیئت نجات غریق استان و استانداری، فرمانداران و روسای ادارات ورزشی بر قرار است که باعث شده است ما به جایگاه و هدف اصلی و پاکمان نزدیکتر شده و برای هر چه بهتر شدن این جایگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ناخدا سیروس صداقت کیش با بیان آنکه سال های پیش سابقه نداشت وسایل مورد نیاز ناجیان در این وقت سال به هیئت ها تحویل داده شود اظهار داشت: مدیران طرح های سالمسازی در نظر داشته باشند حق استفاده از لوازم ناجیان غریق را نداشته و هیئت ها موظف هستند با تمامی طرح ها قرارداد امضاء نموده و هر مشکلی را به این هیئت گزارش دهند.
صداقت کیش ضمن حمایت از ناجیان غریق عنوان کرد: روسای ادارات ورزشی شهرستان ها حامی ناجیان باشند.
وی ادامه داد : اینطور نباشد از ناجیان کار بکشیم و حق و حقوقشان را سال بعد پرداخت کنیم . با پرداخت به موقع موجب می شویم تا ناجیان با تعهد بیشتری به کار خود ادامه دهند.
سرپرست هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان از هیئت های شهرستان ها تقاضا کرد تا لیست ناجیان را به هیئت استان تحویل دهند تا طبق لیست حقوق پرداخت شود.
وی ادامه داد: طبق جلسه ای که با استاندار محترم داشتیم ایشان فرمودند که طبق لیست اعلام شده از طرف هیئت استان گیلان حق و حقوق پرداخت خواهد شد و هیئت استان هیچ مسئولیتی در قبال لیست هایی که به موقع اعلام نشده است ندارد.

سیروس صداقت کیش با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است متذکر شد: برای هرچه بهتر شدن نظارت بر روی ناجیان هر هیئت دارای سه ناظر خواهد بود و این سه ناظر هم از طرف هیئت استان گیلان هم دارای سه ناظر دیگر می باشند.

وی ادامه داد: ما با کسی تعارف نداریم و با هر تخلف از هر ناجی و یا بازرسی برخورد خواهیم کرد این بازرسی ها باعث می شود همه افراد مورد نظر سر کار باشند و شاهد غیبت نباشیم.

صداقت کیش خاطر نشان کرد: از این پس هیئت ها موظف هستند تمامی وقایع را از طریق فاکس به روابط عمومی اعلام نموده تا مردم به جای آنکه فقط آمار غریق را از رسانه ها بشنوند آمار نجات یافتگان را هم بدانند.
در ادامه این جلسه روسای هیئت ها نقطه نظراتی داشتند که به بحث و گفتگو با هم پرداختند.
بهروز اسفندیاری نایب رئیس فدارسیون نجات غریق ایران نیز در گفتگو تلفنی که در این جلسه داشت ضمن حمایت از سیروس صداقت کیش سرپرست نجات غریق استان گیلان اظهار داشتند: روسا هیئت ها باید تعامل خوبی با هم داشته باشند تا در سال جدید هر چه کمتر غریق داشته باشیم و یا اصلا نداشته باشیم.
وی بابیان اینکه وزارت کشور پیگیر حق و حقوق ناجیان است عنوان کرد: شخص وزیر علاقه مند است حق و حقوق ناجیان زحمتکش به موقع پرداخت شود تا خدمتگزار باشند.
unnamed unnamed (1) unnamed (3)

Share