استفاده داعش از شیر و کفتار برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نیروهای ارتش عراق در حین پاکسازی مناطقی که از نیروهای داعش در استان صلاح الدین باز پس گرفتند چند قلاده شیر و کفتار کشف کردند.فعالان عراقی در توئیتر داعش از این حیوانات وحشی برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم استفاده می کرده است. نیروهای ارتش عراق در حین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نیروهای ارتش عراق در حین پاکسازی مناطقی که از نیروهای داعش در استان صلاح الدین باز پس گرفتند چند قلاده شیر و کفتار کشف کردند.فعالان عراقی در توئیتر داعش از این حیوانات وحشی برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم استفاده می کرده است.
نیروهای ارتش عراق در حین پاکسازی مناطقی که از نیروهای داعش در استان صلاح الدین باز پس گرفتند چند قلاده شیر و کفتار کشف کردند.فعالان عراقی در توئیتر داعش از این حیوانات وحشی برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم استفاده می کرده است.

هنوز مشخص نیست آیا داعش از این چند قلاده شیر و کفتار برای کشتن یا از بین بردن مخالفان خود استفاده کرده است یا خیر اما افراد محلی می گویند بارها صدای غرش این حیوانات را می شنیده اند و در منطقه شایع شده بود که داعش، مخالفان را در قفس شیر و کفتارها می اندازند.

shir kaftar/دانا

Share