معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار تالش عنوان کرد:

هر گونه حفاری در تالش از ۱۵ اسفند به بعد ممنوع است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار تالش گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی تالش موظف هستند تا ۱۵ اسفند ماه جاری تمام حفاری‌های خود را به اتمام برسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار تالش گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی تالش موظف هستند تا ۱۵ اسفند ماه جاری تمام حفاری‌های خود را به اتمام برسانند. ۱۳۹۳۰۷۱۵۰۰۰۳۸۶_PhotoA

نادر خوارزمی عصر امروز در جلسه حفاری مجاز با دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ۱۵ اسفند تمام حفاری‌ پروژه‌های خود را به اتمام برسانند و آماده برای اجرای آسفالت و لکه‌گیری باشند تا بتوانیم شهر را قبل از ۲۰ اسفند ماه لکه‌گیری کرده و تمیز تحویل مسافران دهیم و با خاطره‌ای خوش از شهر ما خارج شوند.

وی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا در حفاری‌ها استاندارد را رعایت کنند و گفت: با رعایت نکات فنی و اصولی مشکلی در بخش صورت نمی‌گیرد.
بخشدار کرگانرود تالش نیز در نشست مذکور مشکل اصلی بخش کرگانرود را فیبرنوری مخابرات روی انهار دانست و اظهار کرد: اگر بخواهیم ساماندهی انجام یا لوله‌گذاری در خیابان‌های اصلی داشته باشیم بحث فیبر نوری پیش می‌آید که به خاطر خطرات و احتمالات نمی‌توانیم هیچ اقدامی را صورت دهیم.

اکبر اولیایی افزود: از مسئولان دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم با توجه به نزدیکی پایان سال و ضرورت لایروبی یک‌سری از انهار و انجام لوله‌گذاری، با نظارت دقیق به این موضوع ورود داشته باشند.

وی در زمینه ترکیدگی لوله آب در روستاهای بخش کرگانرود گفت: داد مردم از این مسئله در آمده است که باید رئیس اداره آبفار تالش رسیدگی و مدیریت ویژه‌ای داشته باشند.
بخشدار کرگانرود تالش خاطرنشان کرد: با تماس‌های مکرر مردم و اهالی روستاها و بازدیدهای به عمل آمده این مشکل حادتر شده است.
وی از اداره برق تالش نیز درخواست روشنایی معابر را داشت و یادآور شد: نباید در ایام عید با حضور مسافران در بخش دچار نوسان برق شویم.
فرشید شفقی، شهردار حویق تالش نیز در نشست مذکور اظهار کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی تالش می‌خواهیم قبل از هرگونه حفاری با هر میزانی که است برای کنده‌کاری در شهر مجوز بگیرند./فارس

Share