نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد:

مردم نگران حذف یارانه نقدیشان نباشند/اکنون اعتدال به احتیاط تعریف شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه مردم نگران حذف یارانه نقدیشان نباشند، گفت: به هر حال باید توجه داشت که دولت عملا از نظر جرات و انتخاب در شرایطی نیست که بخواهد تصمیم عجولانه اخذ کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه مردم نگران حذف یارانه نقدیشان نباشند، گفت: به هر حال باید توجه داشت که دولت عملا از نظر جرات و انتخاب در شرایطی نیست که بخواهد تصمیم عnadimi9256 (17)جولانه اخذ کند، بنابراین دلیلی برای نگرانی مردم بابت حذف یارانه نقدی وجود ندارد و دولت در این زمینه با احتیاط عمل خواهد کرد.

ابوذر ندیمی در خصوص برنامه دولت و مجلس برای حذف یارانه اقشار مرفه، گفت: دولت برای سال آتی ۳۹ هزار میلیارد تومان منابع در اختیار دارد و می تواند ۱۰ واحد درصد از ردیف های بند “ب” را نیز جابجا کند، لذا دست دولت تا حدی برای شناسایی و حذف اقشار مرفه باز است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با شیوه حذف اقشار مرفه از دریافت یارانه نقدی نیز بیان کرد: به هر حال باید توجه داشت که دولت عملا از نظر جرات و انتخاب در شرایطی نیست که بخواهد تصمیم عجولانه اخذ کند، بنابر این دلیلی برای نگرانی مردم بابت حذف یارانه نقدی وجود ندارد و دولت در این زمینه با احتیاط عمل می کند.

وی تصریح کرد: اکنون اعتدال به احتیاط تعریف شده و دولت کنونی کاملا معتدلانه و محتاطانه عمل خواهد کرد، لذا شایعات موجود برای حذف یکباره و شناسایی بدون برنامه به هیچ عنوان واقعی نخواهد بود.

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص احتمال افزایش قیمت حامل های انرژی در سال ۹۴ نیز عنوان کرد: دولت اعلام کرده که در سال آتی برنامه ای برای افزایش نرخ سوخت ندارد، لذا ما هم باید این گفته را قبول کنیم./خانه ملت

Share