قائم مقام امور بین المللی دفتر مقام معظم رهبری در فرمانداری رشت:

غرب متعهد به حفظ امنیت اسرائیل است، چون اسرائیل زاییده آنهاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قائم مقام امور بین المللی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه غرب متعهد به حفظ امنیت اسرائیل است، چون اسرائیل خود زاییده آنهاست، تصریح کرد:تمام تلاش غرب این بوده که اسرائیل را در مناطق اشغالی حفظ کند تا مبادا گزندی از کشورهای شرق به سمت اسرائیل سوق یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قائم مقام امور بین المللی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه غرب متعهد به حفظ امنیت اسرائیل است، گفت: وجود مقام معظم رهبری یکی از نعمات بزرگ است که همراهی ملت آگاه با رهبری شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل داده است، لذا هر کدام از ما در هر مسئولیتی که داریم به عنوان قطعه‌ای از این پازل، نقش تعیین کننده‌ای در اشاعه اسلام عزیز داریم.۴۱۲۲۷

دکتر سید مهدی مصطفوی، قائم مقام امور بین المللی دفتر مقام معظم رهبری امروز، ۲۳ اسفند در ستاد برنامه ریزی غدیر که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری رشت برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه(س) اظهار کرد:مقام معظم رهبری در چند سال اخیر طی سخنرانی‌هایی که در محافل خصوصی داشتند، همواره توجه همه را به برهه حساس زمان فعلی سوق داده و می‌خواهند که مسئولین و متفکرین و اهل نظر نگاه ویژه‌ای به شرایط زمانی فعلی داشته باشند.

وی افزود:مقام معظم رهبری همواره از کلماتی نظیر پیچ تاریخی استفاده می‌کنند، چراکه می‌خواهند توجه همه را به این شرایط جلب کنند و این پیچ نشان از یک تغییر جهت است اگر توجه نشود ممکن است باعث لطماتی شود، ملت‌ها و کشورها اگر توجه نکنند دچار آسیب‌هایی می‌شوند.

مصطفوی گفت: پس از جنگ جهانی دوم، دو قدرت برای نظام جهانی شکل گرفت، که در رویارویی بین این دو قطب، قطب غربی موفق شد و شوروی شکست خورد و جهان از دو قطبی بودن خارج شد؛ آمریکایی ها به عنوان سردمداران غرب ادعای ریاست دارند و مکرر مطرح کرده‌اند که مسئولیت اداره جهان به عهده ماست.

قائم مقام امور بین المللی دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد:اتفاقاتی روی داد که باعث شد غرب و سردمدارانش ابهت خود را از دست بدهند، برای آمریکا قابل تصور نبود که نیروی زمینی اش دیگر نتواند در عراق بماند براین اساس حضور و حمله غرب نه تنها دچار شکست شد بلکه باعث گردید جمهوری اسلامی ایران با تفکر انقلابی بتواند در عراق حضور یابد و شیعه در حاکمیت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه غرب متعهد به حفظ امنیت اسرائیل است، چون اسرائیل خود زاییده آنهاست، تصریح کرد:تمام تلاش غرب این بوده که اسرائیل را در مناطق اشغالی حفظ کند تا مبادا گزندی از کشورهای شرق به سمت اسرائیل سوق یابد ولی باز اسرائیل از جوانان از جان گذشته لبنان شسکت خورد که این قابل تصور نبود.

مصطفوی بیان کرد:غزه با وفاق نظامی توانست دو پایه مهم قدرت غرب و امنیت رژیم اشغالگر را به لرزه درآورد، از طرف دیگر بحث بیداری اسلامی و جریان انقلاب به گونه‌ای شد که تفکر انقلاب از مرزهای ایران بیرون رفت و ما شاهد این هستیم که در بیرون از مرزهای خودمان جریان انقلاب شروع به رشد کرد. در حالیکه در غرب انحطاط اخلاقی بیداد می کند اما مردم سالاری دینی، حاکمیت ارزش‌های اخلاقی و انسانی با دنیا از سوی ما مطرح می‌شود.

قائم مقام امور بین المللی دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد:امروزه شاهدیم که دیگران به شدت به جریان اسلامی و انقلابی ایران توجه نشان می‌دهند و بحث ظلم ستیزی ایران را در دنیا مطرح می‌کنند و باعث شده تا همه به حکومت جمهوری اسلامی ایران علاقه نشان دهند.

وی ادامه داد:برای اولین بار در آمریکا دو حزب معروف، به خاطر موضوع جمهوری اسلامی ایران و امنیت اسرائیل با یکدیگر درگیر شدند که این قاطعیت و سلامت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد که بدون حضور علنی در کشورشان سیستم اطلاعاتی آمریکا را به چالش کشیدند و ما شاهد تحول بسیاری هستیم.

مصطفوی اضافه کرد:نظریه پردازان آمریکایی مطرح می‌کنند که برای سرکوبی جمهوری اسلامی ایران باید با استفاده از خود مسلمانان وارد شویم که ابتدا باید جمعیت مسلمانان را کم و سپس اعتقادات اسلامی را خفیف کنیم و جریان اسلام سیاسی را به انحراف بکشیم، بدین منظور القائده را به عنوان بدل حکومت جمهوری اسلامی ایجاد کردند تا حکومت دینی راه بیندازند.

قائم مقام امور بین‌المللی دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد:یکی از نقاط ضعفشان تشکیل حکومت دینی مبتنی بر احکام اهل سنت است، اولین بار داعش ادعای تشکیل حکومت اهل سنت را مطرح کرد، اما به لحاظ مبانی فکری به انحطاط کامل رسید و به لحاظ نظامی هم هر روز با شکست مواجه می‌شوند، غرب بوجود آورنده اینهاست تا نشان دهد اسلام دین شقاوت و ضد اخلاق است در حالیکه جریان بیداری اسلامی و مقاومت هر دو بر خاسته از معنویت است و با شکوه ادامه می‌یابد.

وی افزود:وجود مقام معظم رهبری یکی از نعمات بزرگ است که همراهی ملت آگاه با رهبری شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل داده است، لذا هر کدام از ما در هر مسئولیتی که داریم به عنوان قطعه‌ای از این پازل نقش تعیین کننده‌ای در اشاعه اسلام عزیز داریم./ایسنا

Share