جعفرزاده: دستگاه های فرهنگی فعالانه وارد میدان شوند

علت نگارش نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی ناامیدی از دولت مردانشان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دستگاه های فرهنگی نباید منتظر بمانند که دستوری برای آنان صادر شود و بعد آن ها به دنبال اجرای آن باشند، بلکه باید فعالانه وارد میدان شوند و اقدامات مرتبط با خود را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دستگاه های فرهنگی نباید منتظر بمانند که دستوری برای آنان صادر شود و بعد آن ها به دنبال اجرای آن باشند، بلکه باید فعالانه وارد میدان شوند و اقدامات مرتبط با خود را انجام دهند.۲۰۱۵۰۲۰۱۱۵۳۸۴۲_jafarzade-865

پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت: غلامعلی جعفرزاده با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی گفت: ایشان با حرکتی نو و اقدام بسیار مبتکرانه که خلاء آن احساس می شد به موضوع جالبی که همان افکار عمومی جامعه غربی است پرداختند، موضوعی که دنیا با هزار رسانه قصد تسخیر آن را دارد.

جعفرزاده ادامه داد: سیاسیون اروپایی می خواهند با مشغول کردن نسل جوان با بعضی از مسائل انحرافی و اخلاقی، آنها را از نقد دولت هایشان بازدارند.

نماینده مردم رشت در مجلس، علت نگارش نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی را ناامیدی از دولت مردانشان اعلام کرد و گفت: ایشان به دلیل ناامیدی از دولت مردان غربی نامه ای خطاب به جوانان اروپا و امریکای شمالی نوشتند، که نگارش این نامه برخلاف تمام فضا سازی هایی که در شبکه های اجتماعی به وجود آمده حرکت جدیدی را آغاز کرده به صورتیکه شاهد استقبال خوب و حتی غیر قابل پیش بینی از این نامه در بین جوانان اروپایی هستیم.

وی در ادامه گفت: جوانان غربی علاوه بر اینکه در شبکه های اجتماعی به نامه رهبرانقلاب اسلامی پاسخ می دهند، دولتمردانشان را هم سرزنش می کنند و همچنین به نکاتی که در این نامه اشاره شده بویژه ابعاد اخلاقی و اجتماعی آن صحه می گذارند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی بویژه رایزن های فرهنگی نباید منتظر دستور بمانند، گفت: آن ها باید خودشان فعالانه وارد میدان شود و مختصات و مؤلفه هایی که در نامه مقام معظم رهبری ذکر شده را در غرب و حتی بلوک شرق انعکاس دهند.

جعفرزاده در خاتمه گفت: حرکت نو مقام معظم رهبری و اشاره کردن ایشان به مسائلی که خیلی کم در دنیای غرب به آن پرداخته می شد، علاوه بر بیداری اسلامی باعث بیداری ذهن جوانان غربی هم شده است.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

 

Share