معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست ستاد گراميداشت دهه فجر

در دولت تدبیر و امید مصوباتی که قابلیت اجرایی نداشته باشند به تصویب نمی‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،احمدی پور با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید مصوباتی که قابلیت اجرایی نداشته باشند در سفرهای استانی به تصویب نمی‌رسد گفت : پیگیری جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بزرگ استان از دیگر اهداف سفر معاون اوّل رئیس جمهوری به استان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر گفت : محور برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر باید توجه به مباحث اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
jpg3099محمد احمدی پور در این نشست با بیان اینکه پروژه های بزرگی که در دهه‌ی مبارک فجر به بهره برداری می‌رسند همواره حاصل تلاش دولت‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت : سطح ارائه‌ی خدمات پس از پیروزی انقلاب قابل مقایسه با گذشته نیست.
وی با اشاره به اینکه جمع بندی اجرای بیش از ۵ هزار برنامه نشان از پرکاری و جدیت دستگاههای اجرایی در برگزاری ویژه برنامه های دهه‌ی مبارک فجر است گفت : در تدارک این برنامه‌ها تلاش شده است به جنبه‌های مختلف بویژه مسائل فرهنگی و اقتصاد مقاوتی توجه شود.
وی با بیان اینکه محور برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر باید توجه به مباحث اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد گفت : ایجاد امید و نشاط بیش‌تر در جامعه و معرفی دستاوردهای انقلاب در این برنامه‌ها بصورت محوری لحاظ شود.

محمد احمدی پور با بیان همکاری و مشارکت عمومی نقطه‌ی عطف ویژه برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر است گفت : تبلور حضور مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام در جشن تولد انقلاب بسیار مهم و راهبردی است.
وی همچنین اجرای ویژه برنامه‌های روستایی را در دهه‌ی مبارک فجر بسیار مهم دانست و گفت : این برنامه‌ها در صورتیکه با محوریت بسیج انجام پذیرد از اثرگذاری بیش‌تر برخورد خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش خدمتگزاران مسئولان به مردم را به عنوان ولی نعمتان نظام، از دستاوردهای انقلاب عنوان و به سفر معاون اوّل رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت : یکی از مهم ترین دستاوردهای سفر دکتر جهانگیری علاوه بر بهره برداری از چند طرح عمرانی انجام پیگیری و هماهنگی های استانی در راستای رفع مشکلات زیر ساختی استان بود.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید مصوباتی که قابلیت اجرایی نداشته باشند در سفرهای استانی به تصویب نمی‌رسد گفت : پیگیری جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بزرگ استان از دیگر اهداف سفر معاون اوّل رئیس جمهوری به استان بود.

Share