استاد دانشگاه تهران به عنوان ناظر پروژه های طرح احیای تالاب تعیین شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکتر مجید مخدوم استاد و محقق دانشگاه تهران به عنوان ناظر پروژه های طرح احیای تالاب تعیین شد .دکتر مخدوم با حضور در استان و مذاکره باکارشناسان و مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ، زوایای اجرایی این طرح و راهکارههای بهینه سازی و اجرای این پروژه را عنوان نمود .

استاد دانشگاه تهران به عنوان ناظر پروژه های طرح احیای تالاب تعیین شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکتر مجید مخدوم استاد و محقق دانشگاه تهران به عنوان ناظر پروژه های طرح احیای تالاب تعیین شد .
دکتر مخدوم با حضور در استان و مذاکره باکارشناسان و مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ، زوایای اجرایی این طرح و راهکارههای بهینه سازی و اجرای این پروژه را عنوان نمود .استاد دانشگاه  تهران به عنوان ناظر پروژه های طرح احیای تالاب تعیین شد

روابط عمومی محیط زیست گیلان اعلام کرد:طی جلسات متعددی که با حضور ایشان در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان برگزار شد، ایشان و دانشگاه تهران نظارت عالی بر روند اجرای پروژه ها را بر عهده خواهند داشت .

پروژه احیای تالاب انزلی پروژه ای است که از محل اعتبارات استانی و ملی در جهت بهسازی شرایط اکولوژیک تالاب انزلی تلاش خواهد نمود و در این زمینه از توانمندیهای متخصصین سراسر کشور بهره خواهد برد .

Share