معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان

گزینشگران با دقت و رأفت اسلامی با افراد برخورد و از اعمال سلیقه شخصی خودداری کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: گزینشگران با دقت و رأفت اسلامی با افراد برخورد و از اعمال سلیقه شخصی در این مهم خودداری کنند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم گرامیداشت سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس گزینش کشور صبح امروز در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد.
shaban_2951 معاون استاندار و عضو هسته گزنیش استانداری دراین گفت: گزینش امری است که در تمام جوامع جهت به کارگیری نیروهای زبده و توانمند وجود دارد.

حجت شعبانپور گزینش را استعداد یابی و انتخاب برترین‌ها دانست و افزود: گزینشگران باید نهایت دقت را در کار خود به کار گیرند چراکه خروجی این امر می‌تواند ایجاد ۳۰ سال بستر مناسب برای دستگاه اجرایی باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: گزینشگران با دقت و رأفت اسلامی با افراد برخورد و از اعمال سلیقه شخصی در این مهم خودداری کنند.

در ادامه حجت الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان دستور امام راحل مبنی بر تشکیل هسته گزینش گفت : تشکیل گزینش و انتخاب افراد برای خدمتگزاری در جهت حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی و تداوم آن است.

وی با بیان اینکه باید افراد متعهد، مومن، متخصص و خدمتگزار را برای تصدی پست‌ها انتخاب کنیم، اذعان کرد: گزینش افراد برای پست‌های مهم و کلیدی باید به مراتب سخت‌تر و با دقت بیشتری صورت گیرد.

فرماندار رشت و عضو هسته گزنیش استانداری نیز در این جلسه خردورزی را ویژگی اساسی گزینش دانست و افزود : در این وظیفه اشخاص باید خدا را در نظر گرفته و هوشمندانه و عالمانه باشد تا با برگزیدن نیروهای متخصص و متعهد زمینه ساز پیشرفت کشور شویم.

سیدعیسی مهدوی، خواستار انتخاب اصلح در همه امور شد و افزود: هسته گزینش در راستای سلامت سیستم اداری، ساختار دولت و حضور کارکنان متعهد تشکیل شده است.

وی گفت: سرمایه‌های اجتماعی بالاترین سرمایه است که به نیروی انسانی برمی‌گردد پس انتخاب آن نیازمند دقت فراوان است.

Share