معاون فرهنگی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشت مطرح کرد

مردم گیلان همواره در دفاع از آرمانها پیشتاز هستند/برنامه ریزی فتنه ۸۸ از ۲۰ سال پیش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون فرهنگی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه ۹ دی را انقلاب سوم ملت ایران دانست و تصریح کرد: اتفاقات ۸۸ به عنوان حوادثی تلخ، زشت و خیانت آمیز نسبت به نظام و دستاوردهای آن از سوی دشمنان داخلی و خارجی بود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون فرهنگی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه ۹ دی را انقلاب سوم ملت ایران دانست و تصریح کرد: اتفاقات ۸۸ به عنوان حوادثی تلخ، زشت و خیانت آمیز نسبت به نظام و دستاوردهای آن از سوی دشمنان داخلی و خارجی بود.

pic (27)asoodiسردار آسودی امروز در همایش گرامیداشت ۹ دی که در سالن اجتماعات بانک صادرات استان برگزار شد، با بیان اینکه مردم گیلان همواره در دفاع از آرمانها پیشتاز هستند اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس گیلانیان نسبت به بسیاری از استانها در دفاع از سنگرهای حق علیه باطل پیشقدم بودند.

وی با بیان اینکه گیلانی ها خستگی را خسته می کنند گفت: مردم ولایتمدار این استان در دفاع از حریم ولایت و نظام همانند گذشته پیشگام هستند و حماسه ۸ دی که توسط مردم این مرز و بوم خلق شد نیز سندی بر این ادعاست.

وی حماسه ۹ دی را انقلاب سوم ملت ایران دانست و تصریح کرد: اتفاقات ۸۸ به عنوان حوادثی تلخ، زشت و خیانت آمیز نسبت به نظام و دستاوردهای آن از سوی دشمنان داخلی و خارجی بود.

 معاون فرهنگی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سال های اخیر برخی افراد بدنبال فراموشی حماسه ۹ دی و حصر سران فتنه هستند گفت: برخی از حماسه ها باید مرتب تکرار و بیان شود و به طور قاطع فتنه ۸۸ نابخشودنی های زیادی دارد.

سردار آسودی با تاکید به بررسی نسل جوان نسبت به ابعاد مختلف ۸۸ تصریح کرد: دشمنان از ۲۰ سال پیش فتنه ۸۸ را برنامه ریزی کردند اما با اراده ملت ایران در پاسداری از انقلابشان شکست خوردند.

وی توهین فتنه گران به اصل ولایت فقیه را توهین به ولایت رسول الله (ص) عنوان کرد و گفت: مردم در مقابل توهین به مقدسات ساکت نمی نشینند و حرمت شکنی های روز عاشورا موجب شد تا مردم به صحنه آیند و در مقابل فتنه گران ایستادگی کنند.

 معاون فرهنگی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با تبدیل تهدید به فرصت، حماسه ۹ دی را خلق کردند یادآور شد: سران فتنه با رای مستقیم مردم مفسد فی الارض شدند.

سردار آسودی مردمی، گستردگی و خودجوش بودن را از ویژگی های حماسه ۹ دی تلقی کرد و افزود: مردم با خلق حماسه ۹ دی دادگاهی تشکیل دادند و سران فتنه را محاکمه و برای آنان رای صادر کردند که سران فتنه مفسد فی الارض هستند و باید اعدام شوند.

وی بیداری اسلامی، جنبش ضد سرمایه داری و جرات دادن به مردم ستمدیده دنیا برای مقابله با دشمنان را از دستاوردهای منطقه ای و بین المللی حماسه ۹ دی ملت ایران عنوان کرد.

سردار آسودی در پایان با تاکید بر حفظ دستاوردهای نظام گفت: دستاوردهای انقلاب پشتوانه محکمی برای یاری جستن مستضعفان عالم است.
/ایسنا

Share