تذکر نمایندگان مردم لاهیجان و رشت به وزرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (۱۰ آذر ماه ۹۳) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است: ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان به وزرای بهداشت و کشور لزوم رعایت امور بهداشت و جلوگیری از انتقال انواع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (۱۰ آذر ماه ۹۳) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

majles1

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان به وزرای بهداشت و کشور لزوم رعایت امور بهداشت و جلوگیری از انتقال انواع بیماری‌ها توسط اتباع خارجی به کشور را متذکر شد.

حسن تأمینی لیچایی نماینده مردم رشت به وزیر اقتصاد در مورد علت عدم توجه به مشکلات بانکی و نارضایتی مردم تذکر داد.

مهرداد بذرپاش، حسین سبحانی‌نیا، نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان تهران، نیشابور، ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌ جمهور خواستار صدور دستور رسیدگی به علت گرانی نان و عدم پرداخت یارانه نان شدند که موجب فشار مضاعف بر اقشار ضعیف جامعه شده است.

مهرداد بذرپاش و حسین سبحانی‌نیا نمایندگان تهران و نیشابور به وزیر راه و شهرسازی در مورد گرانی ناگهانی مسکن مهر با توجه به فلسفه طرح کمک به مسکن‌دار شدن اقشار کم درآمد تذکر دادند.

شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز به وزیر جهاد کشاورزی در مورد علت بی‌حرمتی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان به نماینده مردم تذکر داد.

امیر خجسته و حسین سبحانی‌نیا نمایندگان همدان و نیشابور در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار تسریع در پیگیری امور قضایی ایرانیان در بند زندان‌های خارج از کشور شدند.

حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش و میرجاوه به وزیر امور خارجه در مورد علت بازداشت غیرقانونی رانندگان ترانزیت ایران در تفتان کشور پاکستان و عدم پاسخگویی مسئولان داخلی و خارجی پس از گذشت یک هفته از بازداشت آنها تذکر داد.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر صنعت خواستار علت اصرار بر انعقاد قرارداد با شرکت فیلیپ موریس با توجه به تذکرات و نامه‌های نهادهای نظارتی و امنیتی شد.

مهناز بهمنی نماینده مردم سراب، در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی شد.

/خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share