جعفرزاده در دیدار با نمایندگان پرستاران رشت

ارتقاء جایگاه پرستاران و اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار ۴۰ نفر از نمایندگان پرستاران شهرستان رشت و بخش های تابعه با غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار ۴۰ نفر از نمایندگان پرستاران شهرستان رشت و بخش های تابعه با غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم  شهرستان رشت در  در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

۲۲۲-۳۰۰x180در این جلسه که  با محوریت رفع تبعیض در پرداخت ها و درخواست عدالت در نظام پرداخت و نظارت بر عملکرد وزارت بهداشت در دفتر هیات مدیره نظام پرستاری رشت برگزار شد ، مهندس جعفرزاده ضمن استماع مصائب و مشکلات این قشر گفت: در اجرای طرح تحول سلامت که در جای خود کار بسیار خوبی نیز است ، متاسفانه  تنها به بخشی از تیم درمان توجه شده و به جز گروهی خاص بقیه افراد جز فشار کار مضاعف عایدی دیگری نداشتند و باز هم در نهایت تاسف برای اعضای دیگر تیم درمان فقط وعده و قولهایی دیدیم که هرگز اجرا نشدند .

وی افزود :  عدم توجه به این  مشکلات پرستاران که  با وجود کمبود نیرو و حجم زیاد کار، با اجرای طرح تحول چندین برابر شده به بیمار و پرستار هر دو اسیب جدی وارد خواهد شد و در نهایت طرح تحول با این وضعیت به سرانجام دلخواه نخواهد رسید .

نماینده مردم رشت ادامه داد : بنده در برنامه تخصصی نبض شبکه خبر نیز ، تمامی سعی خود را کردم به تنهایی از این قشر شریف دفاع نماییم که پرستاران گرامی با ارسال پیام های فراوان مرا مورد لطف خود قرار دادند .

جعفرزاده اظهار داشت : در خصوص جایگاه پرستاری و قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری که مصوب مجلس نیز می باشد با یک تاخیر حدودا  هشت ساله مواجه ایم که انتظار داریم با توجه به قولهایی که نماینده وزارت بهداشت داده است برطرف شود در غیر اینصورت مطمئن باشید، علیرغم رضایت از عملکرد وزیر بهداشت از ایشان در این خصوص در مجلس سوال خواهم نمود.
/شاهد شمال

Share