کودکان سوریه فریاد زدند «دوستت دارم ای ایران»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فعالان حقوق بشری ایرانی در ادامه توزیع کمک‌های انسان دوستانه به آوارگان سوری به عنوان نخستین گروه بین‌المللی و غیر سوری از مدارس عکرمه شهر حمص دیدار کرده و یاد ۵۰ دانش آموز شهید این مدارس را گرامی داشتند. خانم فاطمه حسین، مدیر مدرسه عکرمه مخزومی سوریه گفت:ایران و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فعالان حقوق بشری ایرانی در ادامه توزیع کمک‌های انسان دوستانه به آوارگان سوری به عنوان نخستین گروه بین‌المللی و غیر سوری از مدارس عکرمه شهر حمص دیدار کرده و یاد ۵۰ دانش آموز شهید این مدارس را گرامی داشتند.

1800429_558419340861202_8727673932691594196_nخانم فاطمه حسین، مدیر مدرسه عکرمه مخزومی سوریه گفت:ایران و سوریه دو ملتی هستند که هیچ وقت از هم جدا نمی‌شوند و ما همگی یکی هستیم و این دیدار گویا دیدار شما با دانش آموزان هم وطن خودتان است.

دانش آموزان بی پناه سوریه با استقبال از ورود فعالان ایرانی به روی پرچم جمهوری اسلامی ایران، پیام خود را به اطفال ایرانی و کشور ایران نوشتند؛ عبارت‌هایی نظیر «ایران متشکریم»، «مرگ بر آمریکا»، «دوستت دارم، ایران» و… عباراتی بود که روی پرچم مکتوب شده بود.
/فارس

Share