تحلیل النهار از قدرت گرفتن ایران در منطقه:امپراطوری نوظهور از شرق در حال ظهور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا النــــهار نوشت: ایرانی ها امروز به خود می بالند,آنها پس از رسیدن به سواحل مدیترانه اکنون آرام آرام در سواحل دریای سرخ جا پایشان را محکم می کنند. امپراطوری از سمت شرق مرزهای جهان عرب در حال ظهور است. باید به اعراب و ترکیه گفت در پایان این نبرد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا النــــهار نوشت: ایرانی ها امروز به خود می بالند,آنها پس از رسیدن به سواحل مدیترانه اکنون آرام آرام در سواحل دریای سرخ جا پایشان را محکم می کنند.

10003491_355818344592030_2707332708371364872_n امپراطوری از سمت شرق مرزهای جهان عرب در حال ظهور است.

باید به اعراب و ترکیه گفت در پایان این نبرد خونین منطقه ای چه نصیبتان شده؟میخواستید سوریه و لبنان و عراق را از دستان ایران خارج کنید اما ایران یمن را هم از دستانتان خارج کرد!

۱- در عراق ایران بهترین فرمانده هانش را به میدان نبرد فرستاده و در راس آنها ژنرال قاسم سلیمانی که در میان ما اعراب به ژنرال مرگ معروف است و اکنون او محبوبترین فرد حال حاضر عراق شده و این یعنی عراقی ها به ایران نزدیکتر و وابسته تر شده اند.

۲- کردستان عراق هم به ایران نزدیک بود هم به ترکیه ولی ترکها با اشتباه های مرگبار خود کردستان عراق و افکار عمومیش را راحت همسو با ایرانی ها کردند.وقتی مسعود بارزانی میگوید دوست و دشمن را اکنون خوب شناخته ایم باید پایان کار ترکیه در این منطقه را پیش بینی کنیم و افزایش نفوذ ایران.

۳- در لبنان ارتش لبنان برای نخستین بار به همراه حزب الله و به صورت هماهنگ در حال نبرد با شورشیان سنی مذهب است و این یعنی افزایش نفوذ ایران و به همین دلیل وزیر دفاع لبنان به ایران می رود برای دریافت وسایل پیشرفته نظامی.سعودی ها هم دو دستی یکی دیگر از کشورهای عربی را تقدیم امپراتوری در حال ظهور کردند…10374532_559083387461464_4684289151897085704_n

۴- باید به تُرکها گفت مگر شما نگفتید سوریه در عرض ۳ ماه سقوط میکند پس چه شد؟۳ سال گذشته آقای اردوغان آیا هنوز هم همان رویاها سراغتان می آید.در مورد سوریه همین بس که بشار اسد به مسئولین ایرانی گفت ژنرال شما(قاسم سلیمانی)امروز از من هم در سوریه محبوبتر است!احسنت به شما جناب اردوغان و متحدین عربتان با این سیاست حساب شده!

۵- بحرین را خواستید نگه دارید ولی یمن را از دست دادید آقایان!ایرانی ها صنعا را هم تصرف کردند و شما نظاره کردید.

۶- در افغانستان هم آنها مهره خود را رئیس دولت اجرایی کردند با همکاری پنهان با آمریکایی ها!بی دلیل نیست آنها امروز به خود می بالند و جهان عرب و تُرکها سرخورده شده اند.

فقط یک مسئله را میتوان درک کرد و آن اینست : آقایان امپراطوری جدیدی از شرق در حال ظهور است..

روزانا بومنصف۲۷ تشرین الأول ۲۰۱۴

Share