همزمان با آیین بازگشایی مدارس

پوشش هماهنگ و همرنگ دانش آموزان در مدارس منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،،با حضور مهندس مسرور رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ، معاونان و مدیران این سازمان و مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان همزمان با روز اول مهر و آیین بازگشایی مدارس از طرح پوشش هماهنگ و همرنگ دانش آموزان منطقه آزاد انزلی در یکی از مدارس منطقه رونمایی شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با حضور مهندس مسرور رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ، معاونان و مدیران این سازمان و مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان واعضای شوراهای اسلامی روستاها و انجمن اولیا مدارس منطقه و همزمان با روز اول مهر و آیین بازگشایی مدارس از طرح پوشش هماهنگ و همرنگ دانش آموزان منطقه آزاد انزلی در یکی از مدارس منطقه رونمایی شد .
این طرح در راستای کمک به تجهیز و تکمیل امکانات آموزشی و کمک آموزشی مدارس محدوده این منطقه اجرا و از آغاز فصل تابستان مراحل مختلف اجرای آن طی شده است .
در این طرح ۲۰۰۰ دست لباس شامل روپوش و شلوار برای دانش آموزان بیش از ۲۳ مدرسه در مقاطع مختلف و در دو گرایش دخترانه و پسرانه در ۱۰ اندازه دوخته و ارائه شده است.

unna1مراسم رونمایی با نواختن «زنگ مهر» از سوی مهندس مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در مدرسه ابتدایی و راهنمایی «آزاده» طالب آباد برگزار و دانش آموزان مدرسه برنامه‌های هنری نمایشی ویژه ای را برای مهمانان اجرا کردند.

قرائت پیام مشترک مهندس ترکان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش ، اهدای بسته های فرهنگی به دانش آموزان و سخنرانی سید ضیاء الدین شفیعی معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی و طیوری رییس آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی از دیگر بخشهای این مراسم بود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در پایان با تشکر از مدیران، معلمان و کارکنان آموزش وپرورش منطقه و برگزارکنندگان مراسم توسعه و تجهیز مدارس محدوده منطقه را از استراتژیهای اصلی تحول این سازمان در حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: مشارکت در بهسازی و زیبا سازی محیط وفضاهای مدارس و همکاری در تجهیز وسایل و امکانات کمک آموزشی و هوشمندسازی این مدارس از الویت های سازمان منطقه آزاد انزلی است .

Share