امام جمعه موقت تهران

فتنه ۸۸ هرگز بدون حمایت امام زمان (عج) خنثی نمی‌شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت تهران در یادواره ۱۲۷ شهید محله مارنان، گفت:‌ تمام دنیا در روشن کردن آتش فتنه ۸۸ بسیج بودند و سفارت انگلیس پیشقراول آن بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت تهران در یادواره ۱۲۷ شهید محله مارنان، گفت:‌ تمام دنیا در روشن کردن آتش فتنه ۸۸ بسیج بودند و سفارت انگلیس پیشقراول آن بود.

13930330000351_PhotoA آیت‌الله کاظم صدیقی امشب در یادواره ۱۲۷ شهید محله مارنان در حضور خیل عظیم مردم شهیدپرور این منطقه در ابتدا با قرائت آیاتی از قرآن کریم بر زنده بودن همیشگی شهدا و داشتن مقام عند ربهم آنان تأکید کرد.

وی بیان کرد: اگر شهدا مقاومت نکرده بودند ما امروز هیچ نداشتیم و همه چیز اعم از استقلال، عزت، آزادی، امنیت و حتی دستاوردهای علمی امروز ما به واسطه خون پاک شهدا است.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: شهید جلوه خداوند است و رنگ خداوندی پیدا کرده است، به تعبیر امام راحل ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

آیت‌الله صدیقی عنوان کرد: فتنه ۸۸ هرگز بدون حمایت امام زمان (عج) خنثی نمی‌شد، تمام دنیا در روشن کردن آتش فتنه ۸۸ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج بودند.

وی متذکر شد: سفارت انگلیس در فتنه ۸۸ پیشقراول تهاجمات و خیانت‌ها بود و آتش جنگ و فتنه ۸۸ را فقط امام زمان (عج) خاموش کرد.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: من در این شب جمعه، شب رحمت، شب توبه و برآورده شدن حاجات خود را مهمان شهدا و شهدا را بهترین میزبانان جهان می‌دانم.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه وظیفه ما لبیک گفتن به ندای پیغمبر مکرم است، عنوان کرد: از منظر قرآن کریم دلیل دعوت از ما توسط پیامبر(ص) این است که به ما زندگی و حیات عالی ببخشد.

وی متذکر شد: درجه عالی حیات و زندگی صبغهالله است، زمانی که بشریت رنگ خدایی بگیرد به معنای نفی رنگ سیاسی، جناحی، صنفی و نژادی است، هر رنگ غیرخدایی ننگ است.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: برای گرفتن رنگ خدا باید بندگی کنیم؛ چنانچه انسان هر کاری را برای خداوند و رضای او انجام دهد، خدایی می‌شود، هر قدمی، قلمی و سخنی که برای خداوند برداشته شود، نور است.

این مسئول در ادامه تشریح کرد: از زمانی که خون شهدا، جامعه و دانشگاه‌ها را تطهیر کرد،‌ اساتید، دانشجویان، وزرا و مدیران کشور به این واسطه به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ دست پیدا کردند.

آیت‌الله صدیقی گفت: انقلاب اسلامی ما انقلاب دینی و حسینی است؛ شهدا برای ترویج جریانات سیاسی شهید نشدند، بلکه آنها برای خدا و دین خدا رفتند و شهید شدند.

وی با بیان اینکه خداوند خطاب به جوانان فرموده است که چنانچه بنده من باشید من مطیع شما خواهم بود، اشاره‌ای به خباثت‌ها، توطئه‌ها و خیانت‌های دشمنان همچون آمریکا و انگلیس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کرد و سخنان گزافه و توهین‌آمیز اخیر نخست‌وزیر انگلیس را علیه نظام و ملت ایران یادآور شد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه توضیح داد: انگلیسی‌های کثیف و آمریکایی‌های خبیث با دین ما مشکل دارند، آنان هرگز آدم نمی‌شوند، اینان بویی از دیانت، انسانیت و شرافت نبرده‌اند.

آیت‌الله صدیقی عنوان داشت: هر ملتی که شهید بدهد، دچار فتنه نخواهد شد، اگر شهید، شهدا و دفاع مقدس نبود، ما امروز مسجد و حسینیه نداشتیم، می‌ارزد که خون شهید ریخته شود و مسجدها رونق پیدا کند، تربیت‌ها دینی شود، سبک‌های زندگی اصلاح شود و عزت و استقلال و شرافت داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اگر خون شهید نباشد، فساد در جامعه زیاد می‌شود، شهادت در جامعه ایجاد طهارت می‌کند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم یادواره ۱۲۷ شهید محله مارنان از کتاب سیره شهدای این محله رونمایی شد.

/فارس

Share