در جلسه علنی صبح امروز مجلس صورت گرفت

انتقاد تند ندیمی از اخبار ۲۰:۳۰:نمایندگان مشغول کار بودند نه گردش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان و در جریان رسیدگی به لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، با اشاره به گزارشی که اخبار بخش ۲۰:۳۰ صدا و سیما در خصوص تعطیلات سه‌هفته‌ای جلسات علنی مجلس گفت: دیدیم که اخبار ۲۰:۳۰ چه کار کرد و گفت همه نماینده‌ها به گردش رفته‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان و در جریان رسیدگی به لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، با اشاره به گزارشی که اخبار بخش ۲۰:۳۰ صدا و سیما در خصوص تعطیلات سه‌هفته‌ای جلسات علنی مجلس گفت: دیدیم که اخبار ۲۰:۳۰ چه کار کرد و گفت همه نماینده‌ها به گردش رفته‌اند.

nadimiوی خطاب به حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، تصریح کرد: مگر شما شاهد نبودید که کمیسیون‌های برنامه و بودجه و کمیسیون ویژه رسیدگی به لایحه خروج از رکود جلسه داشتند؟

این نماینده مجلس با بیان اینکه بنده هم جز لاهیجان، سیاهکل و تهران جایی نرفتم، افزود: در این سه هفته‌ای که اکثر نمایندگان در کار و تلاش بودند، رسانه ملی این‌طور مجلس را مورد سوال قرار داد و اینگونه تعرض کرد.

ندیمی در پایان گفت: رسانه ملی اینگونه مجلس را که تجلی مردم‌سالاری دینی است، مورد سوال قرار می‌دهد و اگر جواب هم بدهیم، فردا مضحکه دیگری به راه می‌اندازد.

/تسنیم
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share