گاف جدید رییس فدراسیون فوتبال ایران +تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،هنوز یادمان نرفته که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم های باشگاهی معروف اروپا مثل منچستر یونایتد و لیورپول را نمی شناخت و البته آن زمان به همین دلیل غوغایی به پا شده بود. به هر جهت کفاشیان یک دوومیدانی کار بود و شاید هم منصفانه نبود که او را خیلی فوتبالی بدانیم اما چند روز گذشته او یک گاف عجیب داد تا نشان دهد همچنان پس از شش و سال اندی ریاست بر فدراسیون فوتبال هنوز هم فوتبالی نشده است چرا رئیس فدراسیون فوتبال که خودش هم در برزیل حضور داشت ادعای گاف واری کرده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،هنوز یادمان نرفته که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم های باشگاهی معروف اروپا مثل منچستر یونایتد و لیورپول را نمی شناخت و البته آن زمان به همین دلیل غوغایی به پا شده بود. به هر جهت کفاشیان یک دوومیدانی کار بود و شاید هم منصفانه نبود که او را خیلی فوتبالی بدانیم اما چند روز گذشته او یک گاف عجیب داد تا نشان دهد همچنان پس از شش و سال اندی ریاست بر فدراسیون فوتبال هنوز هم فوتبالی نشده است چرا رئیس فدراسیون فوتبال که خودش هم در برزیل حضور داشت ادعای گاف واری کرده است!fc331f59bd22d0ab4093bcf8934054bc_226_187

آن‌طور که در سایت فدراسیون فوتبال آمده است هفته گذشته در دیداری که با امام‌جمعه موقت تهران داشته گفته است: «بسیاری از کشورها حیات خود را در فوتبال می‌دیدند و تمام تلاش‌شان را جهت کسب عنوان در این مسابقات انجام می‌دادند با وجود حذف تیم‌های قدرتمندی مانند برزیل و آرژانتین از جام، باز هم توجه به این ورزش در زمان برگزاری این مسابقات توسط این کشورها کاهش پیدا نکرد.»

این جمله که بزریل و آرژانتین از جام جهانی حذف شده است، در نوع خودش یک گاف است. آن هم یک گاف بزرگ چون برزیل و آرژانتین به همراه هلند و آلمان تنها تیم‌هایی بودند که حذف نشدند و به جمع چهارتیم نهایی راه پیدا کردند. برزیل که تا نیمه نهایی رفت و آرژانتین تا فینال. برزیل که در رده بندی بازی کرد و آرژانتین در فینال! رئیس فدراسیون فوتبال انگار هنوز فرق بین حذف و شکست را در جام جهانی یا تورنمنت ها نمی‌داند. آقای کفاشیان، رئیس منهای فوتبال فدراسیون فوتبال، در فدراسیون فوتبال کسی نیست به شما بگوید که اگر تیمی در نیمه نهایی شکست بخورد و به فینال جام نرسد به معنی حذف شدنش نیست یا اگر تیمی در فینال هم ببازد به معنی حذف شدنش نیست. شاید هم اشتباه سایت فدراسیون فوتبال بوده و سایت فدراسیون فرق بین حذف شدن و شکست خوردن در نیمه نهایی جام جهانی و جام بردن و جام نبردن را نمی داند و گفته های رئیس فدراسیون فوتبال را به صورت معکوس! منعکس کرده است. هر چند که زیاد هم بعید نیست رئیس فدراسیون فوتبال و یا سایت فدراسیون فوتبال، فکر کنند جام نگرفتن در جام جهانی به منزله حذف شدن است! این روزها کاملا مشخص است که چه فشاری روی رئیس فدراسیون است که تیم های برزیل و آرژانتین را حذف شده می داند اما تیم های ایتالیا و انگلستان و اسپانیا را حذف شده نمی داند!

download

Share