استاندار گیلان تاکید کرد

تعامل با نمایندگان مجلس و ائمه جمعه در راستای توسعه استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی با اشاره به ضرورت تعامل مناسب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ائمه ی جمعه با حفظ رعایت استقلال قوه ی مجریه گفت : گیلان از لحاظ تعامل با این عزیزان در راستای پیشبرد اهداف توسعه ای استان جزء بهترین استانها است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در سمینار فرمانداران که با حضور معاونین وی برگزار شد با اشاره به برگزاری کارگروههای حمایت از تولید درگیلان گفت : ما برای اجرای بسته ی حمایتی دولت از رونق تولید آمادگی کامل داریم .

jpg1905 دکتر محمد علی نجفی با بیان اینکه کارگروههای حمایت از تولید در استان از چند ماه پیش در راستای بهبود فضای کسب و کار و تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان برگزار شده است گفت : استان گیلان آماده اجرای بسته حمایتی دولت از تولید است و از فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان می خواهم در اجرای این بسته ی مهم حمایتی ، از هیچ تلاش و کوششی فرو گذاری نکنند چرا که به بهبود معیشت مردم ، ایجاد اشتغال ، کاهش تورم و خروج از رکود منجر خواهد شد .

دکتر نجفی همچنین با اشاره به تقدیم لایحه سیاستهای اقتصادی خروج غیرتورمی از رکود گفت : این لایحه در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ، ایجاد تحرک اقتصادی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است که پس از تصویب در استانهای مختلف اجراء خواهد شد و به شکوفایی اقتصادی منجر می شود .

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاری حفظ اشتغال موجود و کار آفرینی ، از سیاست های کاری اعلام شده وی از ابتدا بوده است گفت : با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی درحال شکل گیری است که باید سعی کنیم اثرات آن برای مردم کاملا” ملموس باشد .

استاندار گیلان با اشاره به تشکیل کار گروههای حمایت از تولید گفت : برگزاری این کارگروهها نباید فقط اثر رسانه ای داشته باشد بلکه عملیاتی باشد و منجر به کسب نتیحه شود .

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن هفته ی دولت ، اهتمام جدی فرمانداران در برگزاری ویژه برنامه های این هفته و بیان دستاوردها و گزارش عملکرد دولت را خواستار شد .

استاندار گیلان همچنین با اشاره به سیاست کاری مهم استان در ایجاد آرامش و پیوندآن با شعار آرامش و امید هفته ی دولت گفت : در بیان گزارش ها و دستاوردها از ظرفیت رسانه های توانمند و نخبگان و صاحبان اندیشه بهره گیری شایسته شود .

دکتر نجفی با بیان اینکه صدا و سیما و مطبوعات و دیگر رسانه ها برای پیشرفت و توسعه گیلان همراهی دارند گفت : از نقدهای صاحبان اندیشه و رسانه ها استقبال شود و نباید ارتباط خود را با منتقدان صاحب اندیشه قطع کنیم .

وی با تأکید براینکه البته باید بین تخریب و نقد تفاوت قائل شد گفت : سیاست دولت باتوجه به مدیریت و اخلاق اسلامی استقبال و پذیرش از نقدها است .

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنانش همچنین براجرای طرح های زیست محیطی ، بهره گیری از توان سازمانهای مردم نهاد در مقابله باپسماندها ، تقویت طرح های دریا، تکریم ارباب رجوع تأکید و با اشاره به ضرورت تعامل مناسب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ائمه ی جمعه با حفظ رعایت استقلال قوه ی مجریه گفت : گیلان از لحاظ تعامل با این عزیزان در راستای پیشبرد اهداف توسعه ای استان جزء بهترین استانها است .

وی همچنین برتقویت گفتمان سیاست های دولت تدبیر و امید تأکید کرد و گفت : به عنوان مجری سیاست ها و امین دولت در شهرستانها جهت تبیین و اجرای این سیاست ها کوشا و قوی وارد شوید .

Share