باند سارقان سیم های برق در سیاهکل متلاشی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ پاسدار رمضانعلی پور قاسم فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از متلاشی شدن باند سارقان سیم های برق در این شهرستان با کشف یکصد کیلوگرم سیم برق خبر داد. وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی از نقاط سیاهکل، موضوع به طور ویژه در دستور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ پاسدار رمضانعلی پور قاسم فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از متلاشی شدن باند سارقان سیم های برق در این شهرستان با کشف یکصد کیلوگرم سیم برق خبر داد.
porghasem_entezami_dar_siahkal_1وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی از نقاط سیاهکل، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی سیاهکل تصریح کرد: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی با همکاری مأموران پلیس آگاهی موفق شدند باند سارقان سیم برق را در سیاهکل شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه چهار سارق سیم برق را در حین سرقت دستگیر کنند.
سرهنگ پورقاسم با بیان اینکه از متهمان یکصد کیلو گرم سیم برق سرقتی کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
/درسیاهکل

Share