باتوجه به خبر منتشر شده در سايت باشگاه

آیا سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی یک مرد است؟!+تکمیلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛طبق اعلام سایت باشگاه ملوان بندرانزلی تیم فوتبال بانوان این باشگاه با هدایت فریدون موقر اردوهای آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛به نقل از مهر ,طبق اعلام سایت باشگاه ملوان بندرانزلی تیم فوتبال بانوان این باشگاه با هدایت فریدون موقر اردوهای آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد.

سایت باشگاه ملوان بندرانزلی عصر روز سه‌شنبه خبری را منتشر کرده که در آن اعلام شده با انجام یک دیدار تدارکاتی اردوی یک هفته‌ای تیم فوتبال بانوان این باشگاه پایان یافته است، تیمی که هدایت آن را یک مربی مرد برعهده داشته است. در ادامه این خبر همچنین با این مربی هم مصاحبه شده است.

تیم فوتبال بانوان ملوان در این اردو یک دیدار تدارکاتی برگزار نمود و موفق شد با نتیجه ۱۰ بر صفر تیم فوتبال منتخب بانوان چابکسر را شکست دهد.”

صفحه انتشار خبر مصاحبه با سرمربی مرد تیم بانوان ملوان

صفحه انتشار خبر مصاحبه با سرمربی مرد تیم بانوان ملوان

این خبر درحالی روی خروجی سایت باشگاه ملوان قرار گرفته که هدایت تیم فوتبال بانوان ملوان فصل گذشته بر عهده مریم ایراندوست بود اما در اردوی اخیر این تیم با هدایت فریدون موقر یکی از پیشکسوتان ملوان تمریناتش را پیگیری می‌کند.
تکمیلی/من مدیر تیم بانوان ملوان هستم نه سرمربی

فریدون موقر در گفت و گو با فارس در مورد حضورش به عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان و اینکه منع قانونی در این زمینه وجود دارد یا نه، گفت: فدراسیون برای آقایان کارت مربیگری در تیم‌های بانوان صادر نمی‌کند اما آقایان می‌توانند به عنوان مدیر و مشاور در کنار تیم بانوان فعالیت کنند. زیرا در مسابقات باید یک مرد کنار تیم باشد و نمی‌توان ۲۰ دختر را تنها به مسافرت‌های دور فرستاد ممکن است مشکلاتی در سفر برایشان پیش بیاید و باید یک مرد کنار تیم باشد.

وی ادامه داد: من هم مدیر تیم بانوان ملوان هستم و سایت ملوان به اشتباه نام من را سرمربی تیم بانوان درج کرده است. مشاور و همه کاره من در تیم بانوان مریم ایراندوست است. ضمن اینکه در بسیاری دیگر از تیم‌ها نیز آقایان تیم بانوان را تمرین می‌دهند. در تیم سیرجان و اصفهان هم مربی مرد در کنار تیم حضور دارد و در تیم ملی هم آقایان استخری و بشرزاد بانوان را تمرین می‌دهند.

مدیر تیم بانوان ملوان تصریح کرد: البته مدیران مرد تیم‌های بانوان در جریان مسابقات به داخل ورزشگاه نمی‌روند و حق ورود به رختکن تیم‌ها را هم ندارند من در مسافرت‌ها بیرون از ورزشگاه می‌نشینم. در شهر خودمان هم حق ورود به ورزشگاه را در جریان بازی بانوان ندارم.

Share