بیانیه خانواده شهدا و تشکل های فرهنگی دینی بندرانزلی در خصوص وضعیت حجاب و عفاف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از  خانواده شهدا، ایثارگران و تشکل های فرهنگی دینی شهرستان بندرانزلی در خصوص وضعیت حجاب و عفاف خطاب به مسئولان محترم بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است. «انزلی زنش، زن قهرمان است، مردش، مرد قهرمان است. جوانش، جوان قهرمان است.» مقام معظم رهبری حضرت آیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از  خانواده شهدا، ایثارگران و تشکل های فرهنگی دینی شهرستان بندرانزلی در خصوص وضعیت حجاب و عفاف خطاب به مسئولان محترم بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است.

178309«انزلی زنش، زن قهرمان است، مردش، مرد قهرمان است. جوانش، جوان قهرمان است.»
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی )

عفاف و حجاب از ضروریات دین مبین اسلام و از اوامر صریح حضرت پروردگار در قرآن کریم است. قرآن کریم و روایات معصومین(ع) به صراحت همگان را به رعایت اصل مترقی عفاف و حجاب دعوت می‌کند، بی‌تردید مردم ایران که پس از سال‌ها مبارزه و با نثار خون‌های فراوان حکومت سراسر ظلم طاغوت را برچیدند، به دنبال احیای اسلام و موازین و قوانین مترقی آن بوده و هرگز اجازه نمی‌دهند که فساد و فحشا دیگر بار این کشور اسلامی را فرا بگیرد.
مردم ولایت مدار شهرستان انزلی که ۴۰۸ تن از بهترین جوانان خود را در راه اسلام و ایران فدا کرده و در صحنه های گوناگون انقلاب حماسه آفریده اند، ‌نمی‌خواهند و نمی‌گذارند که چنین پدیده‌ شومی گریبانگیر دختران و پسران این شهرستان شده و سلامت معنوی جامعه آن را به خطر اندازد، همچنین با عنایت به گردشگرپذیر بودن شهرستان انزلی ، از جمله حقوق بدیهی و مهم شهروندی ما ، آن است که محیط مان آلوده به بی‌بندوباری و عدم رعایت حجاب و عفاف نباشد و مسئولان جامعه باید در نگهداشت این حق تلاش کنند.
ساختارشکنی‌های اخیر در عرصه‌ حجاب و عفاف،‌ خبر از حرکتی سازمان‌دهی شده می‌دهد، حرکتی که بی‌تردید دشمنان انقلاب در سازماندهی و برنامه‌ریزی آن نقش بسزایی دارند. پرواضح است که مقابله با آن حرکت سازماندهی شده، باید با سازماندهی و برنامه‌ریزی همراه باشد.اگر چه ما بر این باوریم که صرفاً با برخورد انتظامی و انضباطی مسئله حجاب حل نمی‌شود، اما معتقدیم این اقدامات ضمانت کننده‌هایی هستند که قرار است نظم را برقرار و زیرپا نهادن قانون و هنجارهای اجتماعی را برای هنجارشکنان هزینه‌دار کرده و از شکستن قبح برخی از منکرات جلوگیری نماید.
از این رو در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با آغازین روزهای تابستان ، ما خانواده شهدا و جانبازان و تشکل های فرهنگی دینی از مسئولان استانی و شهرستانی ، نیروهای جان برکف انتظامی و نظامی اعم از ناجا ، بسیج و در رأس آن دادستان ولایی شهرستان می خواهیم با قاطعیت و صلابت با این پدیده شوم در جای جای این شهرستان و خصوصاً سواحل دریا برخورد قانونی نموده و در تأدیب عده قلیل هنجارشکنان و متعدیان به باورهای دینی مردم از هیچ امری فروگذار نکنند.

والسلام
جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران و تشکل های فرهنگی دینی شهرستان بندرانزلی

Share