برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد شهیدان انصاری و نورانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی برگزار شد جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید انصاری استاندار و شهید نورانی معاون عمرانی ایشان در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان برگزار شد. در این جلسه که معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی برگزار شد
جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید انصاری استاندار و شهید نورانی معاون عمرانی ایشان در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان برگزار شد.
125medدر این جلسه که معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین سیاسی فرماندارانرشت،لنگرود و رودسر به همراه نماینده خانواده شهید انصاری شرکت داشتند درخصوص هرچه بهتر برگزاری مراسم های یادبود نام و خاطره آن شهدای گرانقدر استان گیلان تصمیماتی اتخاذ شد.
یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی بر ضرورت هرچه بهتر برگزاری مراسم یادمان این شهدا تأکید کرد.
وی اضافه کرد:این جلسه با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاههای مسئول در برگزاری مراسم های بزرگداشت نام و یاد شهیدان انصاری و نورانی برگزار شده است و جلسه دیگری نیز در هفته جاری با سایر دستگاههای مربوطه برگزار می شود.
وی افزود:آیین های بزرگداشت سالگرد شهادت استاندار و معاون شهید استانداری گیلان که به دست منافقان به شهادت رسیده بودند روز یکشنبه هفته آینده در شهرهای رشت،رودسر و لنگرود برگزار می شود.

Share