فرمانده جدید نیروی انتظامی ماسال معارفه شد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ماسال نیوز,مراسم تودیع رحیم مهدی زاده فرمانده سابق و معارفه وحید اصلانی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ماسال صبح امروز با حضور سردار قاید رحمتی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال برگزار شد. در این مراسم امام جمعه ماسال ضمن تبریک سالروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ماسال نیوز,مراسم تودیع رحیم مهدی زاده فرمانده سابق و معارفه وحید اصلانی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ماسال صبح امروز با حضور سردار قاید رحمتی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال برگزار شد.
در این مراسم امام جمعه ماسال ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: تمام حکومت ها در جهان برای دو وظیفه مهم که شامل تأمین امنیت و اجرای عدالت است تشکیل شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی افزود: کار کردن در این حوزه که از وظایف نیروی اتنظامی است مشکلات و سختی هایی دارد که البته این کار اجر و منزلت خود را نیز نزد خداوند دارد.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: هر چقدر برای تأمین امنیت تلاش بیشتری انجام دهیم جامعه و دستگاههای دولتی امنیت بیشتری نیز احساس خواهند کرد.
وی در پایان از تلاش های نیروی انتظامی شهرستان در راستای برقراری امنیت تشکر کرد.
IF IF IF

Share