جعفرزاده ایمن آبادی

در ۸ سال گذشته در راستای مقابله با فساد فقط رجزخوانی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه متاسفانه در ۸ سال گذشته در راستای مقابله با فساد فقط رجز خوانی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه متاسفانه در ۸ سال گذشته در راستای مقابله با فساد فقط رجز خوانی کردند، گفت: اگر در مقابله و جلوگیری از فساد به قوانین خوبی که وجود دارد مراجعه کنیم دیگر نیازی به رجز خوانی نیست و علت تمام مفاسد اقتصادی این است که قانون کنار گذاشته شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره کاهش نرخ ارز مبادلاتی به نسبت نرخ ارز محاسباتی در بودجه، گفت: به احتمال زیاد بانک مرکزی jafarzadeبر اساس میزان افزایش قیمت نفت و مازاد فروش و افزایش صادرات به منظور ایجاد تعادل این نرخ را کاهش داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت احتمالا به این نتیجه رسیده است که برای تحقق وعده کاهش تورم بهتر است نرخ ارز را کاهش دهد و این نزول قیمت را در راستای کاهش نرخ تورم انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه کاهش نرخ اقدامی مثبت است و منجر به کاهش نرخ تورم خواهد شد، افزود: افزیش نرخ دلار بیش از نرخ محاسباتی بر جامعه اثر گذار است و بازار ارز را به هم می ریزد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درادامه درباره مبارزه حقیقی با فساد و اقداماتی که مسولین می تواند در این راستا انجام دهد، گفت: متاسفانه در ۸ سال گذشته در راستای مقابله با فساد فقط رجز خوانی کردند .

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اگر در مقابله و جلوگیری از فساد به قوانین خوبی که وجود دارد مراجعه کنیم دیگر نیازی به رجز خوانی نیست و علت تمام مفاسد اقتصادی این است که قانون کنار گذاشته شد.

وی با تاکید بر اینکه با رجوع به قانون تمام مشکلات حل می شود، گفت: برای مقابله با فساد باید ببینیم روزنه و ریشه فسادهای اقتصادی که شکل می گیرد چیست و جلوی نشتی های قانون را بگیریم.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه باید خلاهای قانونی را در راستای مقابله و پیشگیری از فساد گرفت، گفت: باید در مواردی که با توجه به پیشرفت تکنولوژی نیازمند قانون جدید هستیم قانون جدید وضع و نواقص قوانین موجود را رفع کنیم./خانه ملت

Share