کی‌روش: از فیفا اجازه می‌خواهم با ۱۴ بازیکن مقابل آرژانتین بازی کنیم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد از فیفا اجازه خواهد گرفت تیمش با ۱۴ بازیکن مقابل آرژانتین به میدان برود. کارلوس کی‌روش پس از تساوی بدون گل تیمش در اولین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل توجهش را روی بازی بسیار پیچیده مقابل آرژانتین در دومین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد از فیفا اجازه خواهد گرفت تیمش با ۱۴ بازیکن مقابل آرژانتین به میدان برود.

arash khamooshi (9 of 15)-19کارلوس کی‌روش پس از تساوی بدون گل تیمش در اولین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل توجهش را روی بازی بسیار پیچیده مقابل آرژانتین در دومین بازی خود در این مسابقات معطوف کرد.

سرمربی پرتغالی به تمجید از آلبی سلسته پرداخت و در گفت‌و‌گو با یک خبرگزاری آرژانتینی گفت: تنها یک معجزه به ایران اجازه می‌دهد تا مقابل آرژانتین نتیجه مثبتی بگیرد. اگر مسی انسان بود، می‌توانست بهترین بازیکن دنیا شود اما او انسان نیست و نمی‌تواند وارد این رقابت شود.

وی ادامه داد: چگونه مسی را مهار کنیم؟ از فیفا اجازه می‌خواهم که با ۱۴ بازیکن در این مسابقه به میدان برویم. همه بازیکنان آرژانتین مرا نگران می‌کنند؛‌ دی ماریا، هیگواین، ماسکرانو و … همه بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: آرژانتین بازی سختی مقابل بوسنی داشت. از کیفیت بازی تیم بوستی شگفت‌زده شدم اما آرژانتین به شایستگی پیروز شد.

ایران روز گذشته تمریناتش را از سر گرفت و برای اولین بار به خبرنگاران اجازه حضور کامل در تمرینات داده شد.

کی‌روش تأکید کرد: باید خودمان را برای بازی مقابل آرژانتین هماهنگ کنیم. مهم‌ترین مسئله استراحت کردن است زیرا بازی با نیجریه سخت بود. زمان داریم تا روی بازیکنانمان از لحاظ روانی کار کنیم و اجازه دهیم که آنها از لحاظ بدنی به آمادگی صد در صد برسند./فارس

Share