رئیس پلیس راهور ناجا در رشت

پلیس با رانندگان متخلف در طرح نوروزی به شدت برخورد می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه امسال سرعت متوسط در جاده های کشور از ۸۳ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر کاهش یافته است,گفت: سوانح و حوادث رانندگی۱۲ درصد و میانگین سرعت خودروها ۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه امسال سرعت متوسط در جاده های کشور از ۸۳ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر کاهش یافته است,گفت: سوانح و حوادث رانندگی۱۲ درصد و میانگین سرعت خودروها ۳ درصد کاهش یافته است.

momniسردار اسکندر مومنی  در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را معطوف رفاه مسافران نوروزی و شهروندان کرده است، اظهار کرد: در بسیاری از نقاط کشور شاهد بارش برف و باران هستیم و با توجه به شرایط جوی طرح زمستانی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کاهش سوانح و حوادث جاده ای از مطالبات مقام معظم رهبری است افزود: دور نخست سفرهای نوروزی در حال به پایان رسیدن است و پلیس خود را برای مرحله دوم مسافرت های نوروزی آماده می کند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه دور دوم سفرهای نوروزی از شنبه هفته آینده آغاز می شود، گفت: بسیاری از مسافران نوروزی با پایان تعطیلات ۴ روز نخست سال نو در حال بازگشت به شهرهای خود هستند.

سردار مومنی با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ ترافیکی، افزود: با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسانه ها شاهد کاهش هفت درصدی واژگونی خودروها در حوادث جادهای هستیم.

وی با بیان اینکه امسال سرعت متوسط در جاده های کشور از ۸۳ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر کاهش یافته است,گفت: سوانح و حوادث جاده ای هم ۱۲ درصد و میانگین سرعت خودروها ۳ درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه ناجا با تقدیر از تلاش پلیس گیلان، افزود: روند خدمت رسانی پلیس به مسافران نوروزی در گیلان مطلوب است.

مومنی با اشاره به بازدید از محورهای مواصلاتی گیلان، خاطرنشان کرد: پلیس حضور فعالی در جاده ها و محورهای مواصلاتی گیلان دارد.

وی با اشاره به افزایش سه درصدی سفر از ۲۵ اسفند ۹۲ تا به امروز، گفت: حجم سفرهای نوروزی در روزهای آینده و با آغاز دور دوم سفرها افزایش می یابد.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه از رانندگان تقاضا داریم دقت و توجه ویژه ای نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند، گفت: رانندگان استراحت لازم را قبل از رانندگی داشته باشند و از رانندگی در زمان خستگی پرهیز کنند.

مومنی با بیان اینکه پلیس با رانندگان متخلف در طرح نوروزی به شدت برخورد می کند، گفت: کاهش سوانح و حوادث جاده ای از اهداف پلیس در طرح نوروزی است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰هزار نفر در طرح نوروزی پلیس فعال هستند، گفت: برنامه ریزی و اطلاع رسانی از قبل ‌۲۵ اسفند ۹۲ اجرایی و از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین نیز طرح نوروزی پلیس عملیاتی شده است./تسنیم

Share