نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی

ناصرعاشوری: فرهنگ جهادی زمینه ساز دفاع از تمامیت ارضی کشور میگردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج و تبیین فرهنگ و سبک مدیریت جهادی ضرورتی انکار ناپذیر در جامعه است.

باید پذیرفت در شرایط رکود اقتصادی بازار بورس کشور نمی تواند با رشد روبرو شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج و تبیین فرهنگ و سبک مدیریت جهادی ضرورتی انکار ناپذیر در جامعه است.

ashori

ناصر عاشوری  افزود: این نوع مدیریت به دلیل ویژگی هایی نظیر دین مداری، ولایت محوری، انعطاف پذیری، مردم گرایی، پویایی، تلاش خستگی ناپذیر و وجود ساختار سازمانی اثر بخش در انقلاب به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس توانمندی خود را به منصه ظهور رسانده است.

وی همچنین فرهنگ و مدیریت جهادی را به عنوان پیش نیاز حماسه اقتصادی معرفی کرد و اظهارداشت: لازمه حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی وجود مدیران جهادی است.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ و مدیریت جهادی در برهه ای از انقلاب با عملکرد خویش توانست مورد عنایت و توجه عام و خاص قرارگیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ” جهاد ” تلاش اعتقادی، خودآگاهانه، همه جانبه، همگانی و همیشگی است این مهم چه در سطح خرد و چه در سطح کلان از انگیزه های درونی افراد سرچشمه می گیرد.

وی اظهارداشت: بدون تردید فرهنگ جهادی همان فرهنگ دین و مکتب اسلام است.

عاشوری اذعان داشت: فرهنگ جهادی یک نهاد است که با مدیریت متعهد با هویت مشخص و هدف معین در خدمت تلاش فردی مشارکت کنندگانش اداره می شود.

وی گفت: فرهنگ جهادی مجموعه ای از مایه های فکری و ارزشی است که در رفتار اختیاری و اجتماعی انسان اثر می گذارد و دارای عناصر متعددی از شناخت ها، باورها، ارزش ها، گرایش، رفتارها و کردارها است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: فرهنگ جهادی و مدیریت مبتنی بر این فرهنگ در هنگامه کار و تلاش بی ریای جوانان انقلابی کشور که برای لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در رفع محرومیت از چهره روستاهای ایران کمر همت بسته بودند، به منصه ظهور رسید و توانست پیام انقلاب اسلامی را به دوردست ترین مناطق روستایی کشور برساند.

وی یادآورشد: این فرهنگ با آغاز جنگ تحمیلی توانست زمینه ساز بروز خدمات ارزنده و قابل توجه جهادگران در دفاع از تمامیت ارضی کشور و عقب راندن دشمن گردد.

مهر/

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share