نماينده صومعه سرا در معارفه بخشدار جدید بخش میرزاکوچک

مسئولان نمی‌توانند بدون دستور بین مردم بروند وهرچه بخواهند بگویند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی شامگاه پنجشنبه در معارفه بخشدار جدید بخش میرزاکوچک این شهرستان به‌عهده گرفتن مسئولیت را به معنای پوشیدن لباس رزم در شرایط فعلی تحریم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی شامگاه پنجشنبه در معارفه بخشدار جدید بخش میرزاکوچک این شهرستان به‌عهده گرفتن مسئولیت را به معنای پوشیدن لباس رزم در شرایط فعلی تحریم دانست.

khososi98 وی اضافه کرد: کشور در شرایط تحریم توانسته است روی پای خود بایستد و امید را به همگان نشان دهد و الگوی مقاومت برای دیگر کشورها باشد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به انواع توطئه دشمنان در برابر ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان هرگز در مقابل ایستادگی ملت ایران سکوت نمی‌کنند و این موضوع را می‌توان در وضع کردن انواع تحریم و قطعنامه‌ها علیه ایران دید.

این مسئول به قطعنامه جدید پارلمان اروپا علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز شاهد آن هستیم که درخشش ایران و صلابت رهبر معظم انقلاب، پارلمان اروپا را به جایی می‌رساند که با وجود نشستن پشت میز مذاکره قطعنامه علیه ایران صادر می‌کند.

خصوصی، گوراب‌زرمیخ را جایگاه شهیدان نهضت جنگل دانست و متذکر شد: داشتن مسئولیت در گوراب‌زرمیخ برخلاف جاهای دیگر بسیار سخت و دشوار است.

وی دلیل انتخاب سرپرست برای بخشداری گوراب‌زرمیخ را اتفاقا‌های پس از انتخابات عنوان کرد و افزود: پس از مشکلات ناشی از انتخابات در گوراب‌زرمیخ «مختار رضایی» به عنوان سرپرست بخشداری این بخش انتخاب شد که توانست اوضاع منطقه را سامان دهد و وضع را مدیریت کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی درباره نامگذاری سال جدید با محوریت اقتصاد و فرهنگ، عنوان کرد: مدیران باید بدانند همواره کسانی که به سلاح فرهنگ و دین مسلح شوند پیروز میدان می‌شوند.

این مسئول مردم را حامی مسئولان خواند و ادامه داد: همواره مردم ثابت کرده‌اند که در پشتیبانی از مسئولان خدوم ثابت‌قدم هستند.

خصوصی با بیان اینکه شهیدان نظاره‌گر کارهای مسئولان هستند خاطرنشان کرد: کشور باید به طرفی برود که هرچیز در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

وی از تمام مسئولان و مدیران صومعه‌سرا خواست تا ارتباط تنگاتنگی با فرماندار این شهرستان داشته باشند و او را در بهتر انجام دادن کارها یاری کنند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به رصد شدن مسئولان در شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: گاهی یک آبدارچی در اداره و سازمان به عنوان رابط برای ارائه گزارش عملکرد مسئولان در اداره‌ها عمل می‌کند.

این مسئول فاصله بین مسئولان و نماینده را به ضرر نظام دانست و گفت: نباید در هیچ مکانی شنیده شود که بین مسئولان و نماینده فاصله وجود دارد، زیرا نظام زیر سئوال می‌رود و این موضوع به ضرر نظام است.

خصوصی از مسئولان خواست تا سلسله مراتب را رعایت کنند و اذعان داشت: مسئولان نمی‌توانند بدون دستور رئیس جمهور و نماینده بین مردم بروند و هرچه بخواهند بگویند./فارس

 

Share