فرمانده انتظامی لاهیجان خبرداد

دستگیری چند فردمشکوک درحال استعمال موادصنعتی وروابط نامشروع

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری فردی معروف به «سالار شرور» که در تهیه و توزیع مواد صنعتی مهارت داشته است در این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری فردی معروف به «سالار شرور» که در تهیه و توزیع مواد صنعتی مهارت داشته است در این شهرستان خبر داد

دستگیرمحمود قاسمی  با اشاره به چگونگی دستگیری شرور مذکور اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر لاهیجان عصر روز گذشته بر اساس گزارش‌های مردمی و با جمع‌آوری اطلاعات منزل فردی به نام «ح- ن» را در یکی از خیابان‌های این شهر زیر نظر مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از وجود افراد مشکوک و با داشتن حکم قضایی منزل مورد نظر را محاصره و پنج نفر از این افراد را که یک زن در جمع آنها حضور داشت و در حال استعمال مواد صنعتی و روابط نامشروع بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه در ادامه این عملیات و پس از بازداشت افراد مذکور اعتراف کردند، ادامه داد: آنها اعتراف کردند که مواد کشف شده را از فردی به نام «م‌ـ ن» معروف به «سالار» دریافت کردند.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با داشتن نیابت قضایی مکان سردسته باند در خیابان سردارجنگل لاهیجان را مورد بازرسی قرار دادند.

قاسمی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده در منزل خود مواد شیشه تهیه و با راه‌اندازی آلات و ادوات به تولید پایپ برای استعمال مواد شیشه اقدام می‌کرد، گفت: این فرد با دیدن ماموران اقدام به محو شدن مواد موجود در خانه کرد که با سرعت عمل ماموران به همراه یک نفر دیگر بازداشت شد.

به گفته وی، از این باند مقدار ۱۸۹ گرم مواد پیش‌ساز شیشه، ۴۲ گرم تریاک، ۱۴ گرم و ۵۰ سانت هروئین، ۵۵ گرم گراس خشک، ۳۷ جام پایپ برای مصرف مواد شیشه و تعداد زیادی لوله آزمایشگاهی برای تولید پایپ به همراه سیلندر گاز و تعدادی دیگ و شیشه بزرگ تبخیر برای تبدیل مواد صنعتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان یادآور شد: متهمان با تشکیل و تکمیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

وی متذکر شد: پس از دستگیری سر دسته این باند به نام «سالار شرور» جمعی از شهروندان در تماس با دفتر این خبرگزاری ضمن قدردانی از فرمانده انتظامی و ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خواستار برخورد شدید با سوداگران مرگ و تهیه و توزیع کنندگان مواد صنعتی شدند.

 

Share