کشف و توقیف BMW با کلکسیونی از اسلحه در تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد از دستگیری فروشنده اسلحه در محله یوسف‌آباد تهران و توقیف خودروی این فرد که کلکسیونی از ادوات جنگی در آن بود، خبر داد. سرهنگ مجتبی فخاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی ۲۰ ساله به نام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد از دستگیری فروشنده اسلحه در محله یوسف‌آباد تهران و توقیف خودروی این فرد که کلکسیونی از ادوات جنگی در آن بود، خبر داد.

26626سرهنگ مجتبی فخاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی ۲۰ ساله به نام «قدرت»، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که این فرد اقدام به خرید و فروش اسلحه در محله یوسف‌آباد می‌کند، گفت: تحقیقات نامحسوس از این فرد ادامه داشت تا اینکه در ساعت ۱۷ روز نوزدهم بهمن ماه، ماموران اطلاعات این یگان با متهم در خیابان توانیر قرار یک معامله صوری را گذاشتند.

فخاری گفت: متهم غافل از اینکه افرادی که بر سر قرار حاضر می‌شوند، مامور هستند، متهم با یک دستگاه خودروی BMW در سر قرار حاضر شد که پس از توقف خودرو، ماموران در اقدامی ضربتی، وی را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، یک قبضه اسلحه کلت کالیبر۴ به همراه تعداد ۱۱۸ ساچمه، یک عدد اسپری افشانه، یک رشته دستبند، دو قبضه چاقو، ۹ عدد تیر تفنگ گازی، دو عدد باطوم، یک دستگاه خردکن علف (مواد مخدر)، یک دستگاه ترازوی دیجیتال، یک عدد چراغ‌ قوه لیزری و غلاف اسلحه کمری، غلاف دستبند و گاز و یک عدد خشاب اسلحه CP99 والتر و ۳.۵ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط کردند./ایسنا

Share