خانه مطبوعات گیلان درگذشت دو روزنامه نگار را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا موسسه خانه مطبوعات گیلان در پی درگذشت دو تن از اهالی رسانه استان (بهرام نوایی و فرخ پاسواری) با انتشار اطلاعیه ای این ضایعه تاسف بار را به جامعه رسانه ای تسلیت گفت . در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه به ایرنا نمابر شده، آمده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا موسسه خانه مطبوعات گیلان در پی درگذشت دو تن از اهالی رسانه استان (بهرام نوایی و فرخ پاسواری) با انتشار اطلاعیه ای این ضایعه تاسف بار را به جامعه رسانه ای تسلیت گفت .

tasliatدر این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه به ایرنا نمابر شده، آمده است : با نهایت تاثر و تالم در گذشت بهرام نوایی مدیر مسوول سابق روزنامه آوای شمال و از پیشکسوتان جامعه ورزشی و همچنین فرخ پاسواری خبرنگار روزنامه کیهان در استان گیلان را به خانواده محترم و جامعه رسانه ای این استان تسلیت گفته و برای ایشان علو درجات را از ایزد منان خواستاریم.

روابط عمومی استانداری گیلان نیز در اطلاعیه جداگانه ای به جامعه رسانه ای این استان در گذشت این دو روزنامه نگار گیلانی را تسلیت گفت.

مرحوم ˈ بهرام نوایی ˈ یکی از پیشکسوتان جامعه خبرنگاران ، مدیر مسوول سابق روزنامه آوای شمال و از روزنامه نگاران ورزشی استان گیلان شنبه شب در سن ۷۰ سالگی به دلیل عارضه ریوی و قلبی به دیار باقی شتافت .

فرخ پاسواری نیز خبرنگار پیشکسوت اهل انزلی ظهر روز جمعه در اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد./ایرنا

Share