واكنش مهندس جعفرزاده نسبت به اظهارات نبويان

فشاری در انتصاب رییس دانشگاه گیلان نبوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس گفت:در نخستین دیداری که من با استاندار گیلان داشتم خود ایشان اسم رییس فعلی دانشگاه گیلان را مطرح کرد و بعید بدانم این انتصاب با فشاری از جای دیگری باشد علاوه بر این که این نوع برخودر با وزرا در افکار عمومی محکوم و مردود است.

jafarzadehبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس گفت:در نخستین دیداری که من با استاندار گیلان داشتم خود ایشان اسم رییس فعلی دانشگاه گیلان را مطرح کرد و بعید بدانم این انتصاب با فشاری از جای دیگری باشد علاوه بر این که این نوع برخودر با وزرا در افکار عمومی محکوم و مردود است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به اظهارات سید محمود نبویان در صحن علنی امروز –یکشنبه ۸ دی- در جریان سوال از فرجی دانا گفت:رییس دانشگاه گیلان فردی بسیار مفید فایده و خوبی است و برای این دانشگاه تا به امروز اقدامات خوبی انجام داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:امروز در صحن مطرح شد که استاندار گیلان نیز صلاحیت رییس دانشگاه گیلان را رد کرده و بنده بعید بدانم چنین مسئله ای صحت داشته باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی هم چنین تصریح کرد:در نخستین دیداری که من با استاندار گیلان داشتم خود ایشان اسم رییس فعلی دانشگاه گیلان را مطرح کرد و بعید بدانم این انتصاب با فشاری از جای دیگری باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم،این دست از اظهارات را در صحن مجلس بیش از آن که منطبق بر واقعیت باشد موضوعات و حواشی سیاسی خواند و گفت:امروز زمان کمک به دولت است نه این نوع رفتارها.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان این که افکار عمومی این گونه برخورد با دولت یازدهم را از مجلس نمی پذیرد گفت:بازخورد این گونه برخوردها در مجلس با وزرا این است که مردم انتقاد دارند که هنوز فرصت کافی برای این دست از قضاوت ها به دولت داده نشده است.

وی ادامه داد: مجلس هنوز کار قابل توجهی برای دولت نکرده است و به نظر می رسد باید با احتیاط بیش تری با وزرا برخورد شود و بیش تر جنبه حمایتی و هدایتی از دولت باید در برنامه های مجلس باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد:هنوز زمان کارت زرد دادن با این قاطعیت به وزرا نیست و افکار عمومی با مجلس در این خصوص همراه نمی شود و انتقاد دارد که مجلس همکاری کافی با دولت نمی کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:اگر مثل زمان احمدی نژاد مجلس تمام قد در دوره اول حمایت می کرد شاید این دولت روند کار بهتری را می توانست دنبال کند./مجلس نیوز

Share