به گزارش دیارمیرزا

دانشگاه گیلان میزبان دو نماینده مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر حسن تامینی نماینده مرم شهرستان رشت و رییس مجمع نمایندگان استان گیلان و دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی به شکل جداگانه با حضور در دانشگاه با سرپرست دانشگاه گیلان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر حسن تامینی نماینده مرم شهرستان رشت و رییس مجمع نمایندگان استان گیلان و دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی به شکل جداگانه با حضور در دانشگاه با سرپرست دانشگاه گیلان دیدار کردند.

7436tt_700 (1)دکتر احمد رضی سرپرست دانشگاه گیلان در هر کدام از این نشست ها،ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه گیلان به تنگناهای بودجه سال جاری و نیازهای اعتباری سال آتی دانشگاه اشاره کرد و گفت:امیدواریم با حمایت نمایندگان استان گیلان در تنظیم و بررسی لایحه بودجه نیازهای دانشگاه گیلان مورد توجه قرار گیرد.

دکتر تامینی و قربانی هم در این دیدارها ضمن عرض تبریک به دکتر رضی به جهت پذیرش مسئولیت دانشگاه گیلان،در خصوص چگونگی ارتباط دانشگاه و مجلس و استفاده از توانمندیهای دانشگاهیان دانشگاه گیلان در جهت کمک به حل مسائل استانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

Share