مخالفت مجلس با تحقیق و تفحص از معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری مخالفت کردند.  نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی به بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری پرداختند اما […]

majlesبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری مخالفت کردند.

 نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی به بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری پرداختند اما این تقاضا تنها ۱۱۲ رای موافق ازمجموع ۲۴۱ نماینده حاضر را کسب کرد و به تصویب نرسید.

همچنین این تقاضای تحقیق و تفحص ۵۹ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع داشت.

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری ابتدا در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بررسی شد که در این کمیسیون به تصویب نرسیده بود.

«غلامرضا کاتب» سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با قرائت گزارش این کمیسیون گفت: در جلساتی که کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با مدیران معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری برگزار کرد به این نتیجه رسید که این تقاضای تحقیق و تفحص ضرورتی ندارد./ایرنا

Share