نتانیاهو از رفتار انسانی خارج شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: از زمانی که تدبیر دیپلماسی خلاقانه در حال اجراست نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رفتار انسانی خارج شده است. سعید لیلاژ در جمع اعضای کمپین ضد تحریم انجمن اسلامی دانشگاه گیلان با بیان اینکه باید در روند پیشرفت هسته‌ای، دیپلماسی خلاقانه به […]

157942886051c16811b6f8fبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: از زمانی که تدبیر دیپلماسی خلاقانه در حال اجراست نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رفتار انسانی خارج شده است.
سعید لیلاژ در جمع اعضای کمپین ضد تحریم انجمن اسلامی دانشگاه گیلان با بیان اینکه باید در روند پیشرفت هسته‌ای، دیپلماسی خلاقانه به کار گرفته شود، اظهار کرد: دیپلماسی خلاقانه و اراده آهنین در دفاع از منافع ملی می‌تواند ما را به موفقیت برساند.

وی با بیان اینکه اقتصاد وابسته به غرب مشکلات عمده‌ای را به وجود می‌آورد، افزود: مسئولان نقش مهمی را در کاهش وابستگی اقتصادی دارند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران با اشاره به مصرف سالانه ۶۵تا ۷۰میلیارد دلار ارز در کشور، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور ربطی به تحریم نداشته و حاصل بی‌تدبیری‌ها است.

لیلاژ با تأکید بر اینکه برای ایران تحریم‌ها معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها با پنج‌هزار سال سابقه بازرگانی تحریم‌پذیر نیستند.

وی تصریح کرد: ایران دارای ۱۴ کشور همسایه است که هفت کشور از ایران ثروت کمتری دارند و ایران تنها با صادرات نفت به این کشورها می‌تواند ماهانه پنج هزار میلیاردتومان درآمد داشته باشد، در صورتیکه کسری ماهانه دولت حدود سه‌هزار میلیاردتومان است.

لیلاژ با بیان اینکه آمریکا به دنبال یک رژیم رادیکال در ایران است تا رادیکالیسم خود را توجیه کند، گفت: از زمانیکه تدبیر دیپلماسی خلاقانه در حال اجرا است نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رفتار انسانی خارج شده است.

مسئله هسته ای متعلق به مردم است

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به راحتی به دست نیاورده‌ایم، افزود: تیم مذاکرکننده هسته‌ای از حقوق ملت دفاع می‌کند.

لیلاژ با  تصریح بر اینکه آمریکا بر اساس منافع خود عمل می‌کند، گفت: مسئله هسته‌ای متعلق به ملت ایران است و مردم مصالحه غیرشرافتمندانه را نمی‌خواهند.

به گفته وی، دفاع قاطع از منافع ملی و اقتصاد نیرومند کشور رمز موفقیت ایران در صحنه‌های بین‌المللی است./تسنیم

 

Share