پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
مدیرعامل توزیع برق گیلان؛

حجم بالای مشترکین خانگی در گیلان مدیریت بار مصرف برق در تابستان را با چالش اساسی مواجه کرد

صادقی تاکید کرد: حجم کم مشترکین صنعتی در گیلان (۱۶ درصد) برخلاف بسیاری از استان ها و حجم بالای مشترکین خانگی (۷۷ درصد)؛ مدیریت بار مصرف برق در تابستان را با چالش اساسی مواجه کرده است.

هوشمندی حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و قاضی اجرای احکام

شناسایی شبکه رشا و ارتشا در لنگرود | متهمان نامه جعل و پرونده مختومه می‌کردند

حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و قاضی اجرای احکام کیفری شهرستان لنگرود در استان گیلان با هوشمندی، اعضای باندی را که اقدام به جعل نامه و مختومه کردن چند پرونده کرده بودند، شناسایی کردند.

ثبت‌نام رئیس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری:

قالیباف آمد؛ نخبگان من را به انتخابات دعوت کردند | فتح قله تجربه و مهارت می خواهد

قالیباف داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: فتح قله تجربه و مهارت می خواهد. اگر معتقد نبودم مشکلات مانند معیشت، کاهش قدرت خرید، فقر و تبعیض و نابرابری یا وضعیت اینترنت و عبور از تحریم‌ها قابل حل است هرگز پا به عرصه رقابت نمی‌گذاشتم.

پس از ثبت نام در انتخابات؛

آخوندی: می‌آیم تا رفع تحریم‌ها را پیش برم | باید از هرگونه رقابت درون‌منطقه‌ای دست برداریم

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: می‌آیم تا در مسیر استقرار صلح و رفع تحریم‌های ظالمانه سیاست کشور را به‌پیش ببرم و اقتصاد را آن‌چنان به تعهدات سیاسی منظم کنم که بازگشت‌ناپذیر بودن تحریم‌ها به سازوکاری درونی بدل شود.

مبتکرانه و مقتدرانه با دنیا مذاکره خواهیم کرد

مهرداد بذرپاش: پای وعده‌های رئیس جمهورِ شهید ایستاده‌ایم

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما پای وعده‌های رئیس جمهورِ شهید ایستاده‌ایم و هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد؛ اقدامات شهید رئیسی نباید ناتمام بماند.

پورمحمدی: به توانایی ایرانیان برای ایجاد ثروت و قدرت اعتقاد دارم

نام دولت چهاردهم دولت قرار و اولویت‌های آن عدالت ثروت و قدرت خواهد بود

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: به توانایی ایرانیان برای ایجاد ثروت و قدرت اعتقاد دارم. نام دولت چهاردهم دولت قرار و اولویت‌های آن عدالت ثروت و قدرت خواهد بود.

پس از ثبت نام در انتخابات:

جهانگیری: حال ایران خوب نیست | برای گشایش‌گری عملی آمده‌ام

جهانگیری گفت: من آمده‌ام تا نظام مدیریتی کشور را به جای تکیه بر تبلیغات و صنعت دستاوردسازی به ضرورتِ مهم دردها و دغدغه های واقعی مردم، از قبیل کوچک شدنِ سفره و رنجِ بیماری، و بیکاری و بی آینده‌گی و مداخله گری در زندگی آنها، به تلاش برای کاهش و حل آنها سوق بدهم.

با هدف گسترش خدمات حقوقی و کارشناسی در سطح جامعه؛

ارایه خدمات معاضدتی حقوقی و کارشناسی کمیسیون حقوق عامه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده در مسجد آفخرا رشت

با هدف گسترش خدمات حقوقی و کارشناسی در سطح جامعه و مردمی سازی فعالیت های حقوقی، کمیسیون حقوق عامه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده استان گیلان، یکشنبه 13 خرداد 1403 جلسه ای در مسجد آفخرا رشت تشکیل شد و مردم از مشاوره حقوقی و کارشناسی بهره مند شدند.

بیانات رهبر انقلاب در سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)

حماسه انتخابات پیش‌رو تکمیل‌کننده حماسه بدرقه شهیدان خدمت

سخنرانی حضرت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله‌علیه) که از ساعت ۸ صبح امروز؛ دوشنبه چهاردهم خرداد ۱۴۰۳ در حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شده است، در حال انجام است.

تلویــزيـون